Miiiiksi sitä vauvamahaa pitää oiiiikein työntää eteenpäin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hmm.. en mä ainakaan mitenkään tarkotuksellisesti mahaa eteenpäin työntäny siltiki kaiki naureskeli mulle ku kuljin selkä ihan notkolla.. ja maha oli ISO. pariin kertaan kysyttiin että montako sieltä on tulossa.. ehkä se on, niinkun joku tuola sanoi, jonkin sortin tasapainonhaku reaktio,joka tulee automaattisesti..?

Mulla meni selkä notkolle itsestään ja näin ollen varmaan näytti siltä, että "työnsin" vatsaa esiin", vaikka todellisuudessa oikein yrittämällä yritin pitää selkää suorassa. Mulla kyllä siis ilman raskauttakin notkoselkä. Loppuraskauden vietinkin sairaslomalla, kun välilevy tulehtui, eikä pystynyt enää töissä olemaan. Fysiatrilla kävin selän takia ja kuulema ennen mahdollista seuraavaa raskautta olis syytä selkälihaksia reenailla, jotta ei taas yhtä pahasti menis selkä mutkalle...

Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
hmm.. en mä ainakaan mitenkään tarkotuksellisesti mahaa eteenpäin työntäny siltiki kaiki naureskeli mulle ku kuljin selkä ihan notkolla.. ja maha oli ISO. pariin kertaan kysyttiin että montako sieltä on tulossa.. ehkä se on, niinkun joku tuola sanoi, jonkin sortin tasapainonhaku reaktio,joka tulee automaattisesti..?

No toi nyt onkin ihan eri asia..
Siis mä tiedän ihan ihmisiä joilla ei todellakaan sellaista selkää ole kun ne jossain näkee mut kuvissa se on niin kierolla et hyvää päivää..
Ja lähinnä just alkuraskaudessa kun se toukka ei ainakaan siellä mahalla kokoa yhtään tuo..

Höh. Mulla näyttää kyllä selkä notkoselkäiseltä jokaisessa raskausaikaisessa kuvassa, ilman mitään työntelyä :D! Ja kun vauvamasu on ollut sellainen hassu pallo tuossa edessa, niin oudoltahan se näyttää väkisinkin.

Kaipa mulla on notkoselkä, en koskaan saa lattialla selällä maatessa ristiselkää lattiaan. Jalat koukussa tietty onnistuu.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Jaa, en mää vaan tiiä. Mun ei tarvi pullistaa omaa pötsiäni, näkyy vaikkei ois väliksikään. Musta olis parempi että mitä myöhempään raskaus huomattaisiin. :saint: Ihan vaan niiden päivittelyiden takia. :whistle: Minusta ei ole otettu ikinä ainuttakaan masukuvaa, eikä oteta. Välttelen kameraa viimeiseen asti. En nimittäin oo lainkaan valokuvauksellinen. :snotty: :xmas:

Ei otettu miustakaan koskaan ainuttakaan masukuvaa ja halusin peittää tilani niin pitkään kuin mahdollista ja siinä onnistuinkin osittain jopa äitiysloman alkuun saakka. Mie inhoan kans kaikenmaailman hössötystä ja päivittelyjä ym. Ja luojan kiitos, mahakin oli kyllä tosi pieni, niin että välillä ihan itekkin piti ihmetellä. Ihanteellisin tilanne miusta olisi, että kukaan ei tietäisi mitään koko raskaudesta ennenkuin laps olisi jo syntynyt :D .

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala Amalia:
Muakin on ihmetyttänyt ja jopa ärsyttänyt sama asia jo kauan. Ketähän sillä yritetään huijata? Raskaana olevaa itseään, vai? Ja sit ne "voi iik ääk kattokaa nyt mun jättimasua pikku masuasukki höppö nöppö pusi pusi jo näillä viikoilla voi ei iik ääk ihanaa" -kommentit. Herkistää vallan, pärkkele. :kieh:

Peesi :D Varsinkin tuo sana "masuasukki" aiheuttaa mulle puistatuksia :D No joo, turhanpäiväistä saivarteluahan tää on, jokainen saa kutsua omaa vauvaansa miksi haluaa... Mulla menossa rv 33+3, sf oli viikko sitten 28, eikä tuo maha tuosta tunnu ainakaan vauhdilla kasvavan... Eli pullistelut voinen jättää myöhemmäksi :D

Yhteistyössä