Miiiiksi sitä vauvamahaa pitää oiiiikein työntää eteenpäin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Jaa, en mää vaan tiiä. Mun ei tarvi pullistaa omaa pötsiäni, näkyy vaikkei ois väliksikään. Musta olis parempi että mitä myöhempään raskaus huomattaisiin. :saint: Ihan vaan niiden päivittelyiden takia. :whistle: Minusta ei ole otettu ikinä ainuttakaan masukuvaa, eikä oteta. Välttelen kameraa viimeiseen asti. En nimittäin oo lainkaan valokuvauksellinen. :snotty: :xmas:

Asian vierestä, oliko sulla joskus irc galleriassa kuvia?

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Oisin joo ihan kypsä jo synnyttämään :p

Et ole ainoa.

Kaverin kanssa yhdessä jännätty milloin tulee lähtö (sillä oli la 20.2) ja maanantaina kävi synnyttämässä :snotty: :heart:

Nyt mä jännään ihan yssikseen.

No mulla ei kauheeta kiirusta ole vauvaa saada, malttaisin kyllä tän kaksi viikkoa mutta nää kivut alkaa olla sitä luokkaa et ei ole hauskaa..
Ja ihanaa palautua normaaliksi ja nuuskia pikkuista :heart:
Koskas sulla oli la?

Jaa, en mää vaan tiiä. Mun ei tarvi pullistaa omaa pötsiäni, näkyy vaikkei ois väliksikään. Musta olis parempi että mitä myöhempään raskaus huomattaisiin. :saint: Ihan vaan niiden päivittelyiden takia. :whistle: Minusta ei ole otettu ikinä ainuttakaan masukuvaa, eikä oteta. Välttelen kameraa viimeiseen asti. En nimittäin oo lainkaan valokuvauksellinen. :snotty: :xmas:

Hei, en mäkään..
Sen takia musta ei mitään normaaleja kuvia oikein otetakkaan kun mä pakenen :D
Masusta on pari kuvaa otettu ja ne riittää :heart:

eiköhän jokainen sitä tee vaikka ei ite sitä muka huomaakkaan :D pitäähän sitä olla ylpee masustaan ;)
vähä sama asia kuin että miehet joilla on mahtava kroppa ja ovat rannalla,oletteko kiinnittänyt huomiota miten he kävelevät ja muutenkin ovat :D polleina =)

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:

Ei oo ollut ikinä, eikä mun rumaa pärstää löydy mistään muualtakaan. :snotty: Mää oon niin dorka etten varmaan osaisi edes laittaa kuvia irc-galleriaan. :ashamed: Tää vanha koira ei taida oppia uusia temppuja. :kieh:

Ei oo ollut ikinä, eikä mun rumaa pärstää löydy mistään muualtakaan. :snotty: Mää oon niin dorka etten varmaan osaisi edes laittaa kuvia irc-galleriaan. :ashamed: Tää vanha koira ei taida oppia uusia temppuja. :kieh:

Mä olenkin miettinyt ettei ne pose kuvat oikein istu susta saamaani mielikuvaan :D Mulla vaan ON niin sairaan huono nimi/nikkimuisti :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
eiköhän jokainen sitä tee vaikka ei ite sitä muka huomaakkaan :D pitäähän sitä olla ylpee masustaan ;)
vähä sama asia kuin että miehet joilla on mahtava kroppa ja ovat rannalla,oletteko kiinnittänyt huomiota miten he kävelevät ja muutenkin ovat :D polleina =)

No kun ei sitä kaikki tee, just tosiaan katselin noita kuvia ;)
Siinähän pullistelevat, ei se mua tosiaan haittaa vaikka huvittaakin..
Onhan se nyt hassun näköistä kun viikkoja ei juurikaan ole kasassa ja bebellä mittaa muutama sentti ja selkä vääränä koitetaan saada sitä masua esiin :)
Se on vaan hassua, ei muuta!
Jatkakaa pullistelua olkaa hyvät :flower: :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulle ainakin noi arpiset mahat tekee pahaa.kuvottaa oikein.mut kukin tyylillään

No suoraan sanoen en mäkään näe raskausarvissa mitään kaunista.
Onneksi tästä ei ole uusia arpia tullut ja ne mitä on tullut, niitä ei huomaa..

Ja ihanaa palautua normaaliksi ja nuuskia pikkuista :heart:
Koskas sulla oli la?

No niinpä! Ihana olla vain oma itsensä pitkästä aikaa =)

Tasan viikon päästä on, 28.2 :heart:

:)
Nää viimeiset viikot matelee muutenkin..
Meillä oli kyllä vauvan kanssa sopimus että maanantaina syntyy mutta se petti mut :'( :D

Mä olenkin miettinyt ettei ne pose kuvat oikein istu susta saamaani mielikuvaan :D Mulla vaan ON niin sairaan huono nimi/nikkimuisti :ashamed:
:D Kuule, älä välitä, niin mullakin. :D Ihan irl:kin unohdan nimet, kasvot saattaa olla tutut, mutten muista mistä ja miksi. :snotty:

Mulla selkä ei kestä moista painoa ja varsin ikävässä notkoselkäasennossa jouduin kaikki raskauset viettämään.

Se muuten sattuukin, ei sitä kai kukaan tahallaan.

(hyh, kun inhoan olla raskaana, toivottavasti en milloinkaan joudu siihen tilaan enää )

Mulla vetää loppua kohden selkä automaattisesti sillälailla notkolle, että vois kuvissa näyttää siltä, että yritän mahaa työntää eteenpäin.

Tosiasiassa nytkin tekis mieli vetää maha sisään, jos joku sattuu kameran kanssa lähettyville. Niin rantapallolta alkaa näyttää. Edellisen kanssa mun pötsi näytti tältä sillon rv39, ja nyt mennään kuitenkin vasta viikolla 28+2 :/

Minusta se on vaan ihanaa että joku on ylpeä masustaan ja ainakin itsellä se selkä notkolla oleminen ja kädet alaselän päällä oli selän tukemista, ei vatsan esittelyä :whistle:
Jos maha on iso ja painava niin kai se on myös jotain tasapainon hakemista, harva sitä pullistelua taitaa esittelymielessä tehdä.

Muakin on ihmetyttänyt ja jopa ärsyttänyt sama asia jo kauan. Ketähän sillä yritetään huijata? Raskaana olevaa itseään, vai? Ja sit ne "voi iik ääk kattokaa nyt mun jättimasua pikku masuasukki höppö nöppö pusi pusi jo näillä viikoilla voi ei iik ääk ihanaa" -kommentit. Herkistää vallan, pärkkele. :kieh:

:)
Nää viimeiset viikot matelee muutenkin..
Meillä oli kyllä vauvan kanssa sopimus että maanantaina syntyy mutta se petti mut :'( :D

Niin matelee ja kaikki kimpussa höyryämässä "joko joko joko joko" :kieh:

No toi on kyllä ehdottomasti top kolmosessa ärsykeissä :kieh:

Kurkkasin omia kuviani.
Kuva007_pienempimasu15.jpg

Tuossa minä rv 15 kun maha on alkanut paisua. Selkä hieman notkolla jo valmiiksi..

maha322_p.jpg

Ja tuossa jotain 32 viikolla muistaakseni ja selän notko vaan pahenee.

Viimeismmässä kuvassa ilman raskautta selkä:

http://i69.photobucket.com/albums/i59/HeiliKarjalasta/Miefarkuissa.jpg

Luulenpa, että se on joku semmonen fysiologinen muutos, mikä naiselle tapahtuu.. Ainakin minulla kävely muuttuu suht ankkamaiseksi mahan kasvaessa ja tasapaino on ihan eri luokkaa kuin normaalisti. Lisäksi törmäilen joka paikkaan mahani kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Minusta se on vaan ihanaa että joku on ylpeä masustaan ja ainakin itsellä se selkä notkolla oleminen ja kädet alaselän päällä oli selän tukemista, ei vatsan esittelyä :whistle:
Jos maha on iso ja painava niin kai se on myös jotain tasapainon hakemista, harva sitä pullistelua taitaa esittelymielessä tehdä.

No musta se taas ei ole ihanaa :D
Ja oli mulla tosta kakkosesta ihan jättimaha et siitäkin kokemusta :D
Mut hei, mä oonki vähän tälläinen, mä en tosielämässäkään tykkää liioittelusta ja tuommoisesta :saint:

Yhteistyössä