Mii sou tsaina

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lompakkoon rakastuminen on kaikkien naisten geneettinen erityispiirre.
Me too. Sain lompakkoni lahjaksi erittäin ihanalla ulkomaanmatkalla jälkikasvultani.
Ihan itse olen jokaisen lanttini ansainnut rehellisellä työllä tämän yhteiskunnan hyväksi.
Rikas ja köyhä ihminen tarvitsevat samoja asioit. Ruokaa, vettä, puhdasta ilmaa ja paljon muuta sanotaan viime sunnuntain radiolähetyksessä Agricolan kirkosta.
Olen kuunnellut lähetyksen jo monta kertaa. Asuin kyseisen kirkon lähellä vuosisadan vaihteen liepeillä. Taize-musiikki on ihmeen koukuttavaa.

vierailija
Me too. Sain lompakkoni lahjaksi erittäin ihanalla ulkomaanmatkalla jälkikasvultani.
Ihan itse olen jokaisen lanttini ansainnut rehellisellä työllä tämän yhteiskunnan hyväksi.
Rikas ja köyhä ihminen tarvitsevat samoja asioit. Ruokaa, vettä, puhdasta ilmaa ja paljon muuta sanotaan viime sunnuntain radiolähetyksessä Agricolan kirkosta.
Olen kuunnellut lähetyksen jo monta kertaa. Asuin kyseisen kirkon lähellä vuosisadan vaihteen liepeillä. Taize-musiikki on ihmeen koukuttavaa.
Nyt osasit kirjoittaa Agricolan oikein. :)

vierailija
Rikas ja köyhä ihminen tarvitsevat samoja asioita. Ruokaa, vettä, puhdasta ilmaa ja paljon muuta sanotaan viime sunnuntain radiolähetyksessä Agricolan kirkosta.
Kirjoitusvirheeni huomauttajalle tiedoksi. En aina jaksa tarkistaa oikeinkirjoitusta.

Yhteistyössä