Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Voiskin kohta keittää kaffeet ja syödä pari viipaletta pullaa![]()
Antaisko mussu mulle pullaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Voiskin kohta keittää kaffeet ja syödä pari viipaletta pullaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Voiskin kohta keittää kaffeet ja syödä pari viipaletta pullaa![]()
Antaisko mussu mulle pullaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:Mussunmussun! :heart: ONNEA BV! :flower: En oo aikasemmin ehtinyt onnitellakkaan...Mitkä fiilikset?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieno:Bad virgin, onnea huomasin että olet raskaana.
Onko siulla uus mies? Vai erositko siitä ensimmäisen lapsen isästä niinkuin joskus puhuit?
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Monta viipaletta huolit,varo ettet sit tukehdu siihen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Monta viipaletta huolit,varo ettet sit tukehdu siihen![]()
2 riittääEn tukehdu mulla on iso suu.
![]()
ok, ajattelin vaan ku olet sitä ukkoas nii haukkunu ja eroomassa ollu aina vähän väliä..Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieno:Bad virgin, onnea huomasin että olet raskaana.
Onko siulla uus mies? Vai erositko siitä ensimmäisen lapsen isästä niinkuin joskus puhuit?
En mä jaksa miestä vaihtaa,kun kelpaa toikin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieno:ok, ajattelin vaan ku olet sitä ukkoas nii haukkunu ja eroomassa ollu aina vähän väliä..Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieno:Bad virgin, onnea huomasin että olet raskaana.
Hyvä jos teillä menee nyt hyvin ja ukkokin taas mielyttää.Onnea odotukseen vielä kerran.
Voi olla että sekotankin jos badass on miestään haukkunu.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieno:ok, ajattelin vaan ku olet sitä ukkoas nii haukkunu ja eroomassa ollu aina vähän väliä..Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieno:Bad virgin, onnea huomasin että olet raskaana.
Hyvä jos teillä menee nyt hyvin ja ukkokin taas mielyttää.Onnea odotukseen vielä kerran.
Ööh,en mä ole sitä täällä kertaakaan haukkunut olen vain sanonut et haluan erota![]()
Sekoitatkohan mut badassiin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieno:Voi olla että sekotankin jos badass on miestään haukkunu.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieno:ok, ajattelin vaan ku olet sitä ukkoas nii haukkunu ja eroomassa ollu aina vähän väliä..Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieno:Bad virgin, onnea huomasin että olet raskaana.
Ööh,en mä ole sitä täällä kertaakaan haukkunut olen vain sanonut et haluan erota![]()
Etkö se kuiteski sie ollu joka on usein täällä sanonu, että nyt riitti ja ero tulee ja ollu ihastunu toiseen mieheen, työkaveriin? vai oliko sekin badass, nuo teijän nikit ku on niin samanlaisii.
Joo, eli vähän meni nikit ja asiat sekaisin, jotain sieltä ja jotain täältä.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieno:Voi olla että sekotankin jos badass on miestään haukkunu.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieno:ok, ajattelin vaan ku olet sitä ukkoas nii haukkunu ja eroomassa ollu aina vähän väliä..Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieno:Bad virgin, onnea huomasin että olet raskaana.
Etkö se kuiteski sie ollu joka on usein täällä sanonu, että nyt riitti ja ero tulee ja ollu ihastunu toiseen mieheen, työkaveriin? vai oliko sekin badass, nuo teijän nikit ku on niin samanlaisii.
Mä olin ihastunut mun pomooni,mut ei meillä ollut mitään keskenämme, ja se oli yksipuolista =)
Henk.kohtaisia syitä en ole täällä sanonut miksi halusin silloin erota, badass se täällä miestään purnaa,mut hyvä että tää tuli nyt selväksi,ei mulla ole tapana IHAN kaikkea täällä kertoa![]()
Ja kiitokset onnitteluista :hug: