Mihis aikaan nykylapset lauantaiaamuisin heräävät?

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:
*nimimerkilla ite tanaan klo 19 ylos..* Kumma kun ei vasyta.. ;)
Mä nukuin to-pe välisenä yönä poikkeuksellisesti 7 tuntia. Ja nyt sitten ei tarvinnutkaan tänä yönä nukkua yhtään. Just laitoin uunin päälle ja tein teeleipätaikinan. Kunhan saan leipäset uuniin, pistän kahvin valumaan :p

 
Just kuopus heräsi, 14 wee vielä nukkuu ja 17 wee jäi kaverilleen yöksi eli tod.näk. nukkuu hänkin. Äiti vaan tahtoo näin vanhemmiten herätä liian aikaisin: klo oli 4.00 enkä meinannut enää saada unta. Lopullisesti heräsin horteesta klo 6.30.
 
07.00-07.30, päivästä viis.
Joskus olis kiva nukkuu viikonloppuisin pidempään.
Nytkin muksu on täynnä energiaa, onneks isänsä jaksaa leikkiä, mä oon ihan kuitti.
Alkais nyt edes lastenohjelmat niin poikaki rauhottuis vielä hetkeksi.
 
millipilli
Mulla oli herätys tänään klo 6.09 kun pikkumies oli könynnyt mun käsivarren päälle nukkumaan ja päätti sitten pissata siihen... :whistle: vaippa petti. Normaalisti ollaan herätty vasta kasin aikaan, mutta viikon säännöllinen aamuherätys klo 7 näyttää toimivan edelleen, vaikka äidille kelpais myöhäisempikin aika
 
No nyt meillä ei ole kotona kun vajaa 3v ja 9 v ja ne herää...No toi 2v10 kk voi herätä jo 9 jälkeen, kun nukahti eilen autoon jo 21.30, mutta sanotaan että 10-12 välillä. 10 v vois herätä aiemmin, mutta se on kaverilla, joten ne on menny nukkumaan...joskus ja herää sitten siinä puoliltapäivin...
 

Yhteistyössä