[QUOTE="hmmmmmm";24215106]^Aivan Mummeliisa, kiva kun ymmärsit pointtini. Koska ikävä kyllä kaikille kun ei todellakaan ole niitä tukiverkkoja ja siihen että laittaisi lapsen viikoksi johonkin sen henkilön pitäisi olla vielä joku muu kuin "kai mä sitä voin hoitaa"-ihminen.
Ja hemmetti, kyllä sitä parisuhdettakin pitää hoitaa. On varmasti aivan eri asia rentoutua puolison kanssa kaksin viikko ulkomailla kuin mennä sinne perheenä. Puolison kanssa voi rentoutua, syödä hyvin, käydä ulkona ja tehdä vain niitä aikuisten juttuja - ja tärkeintä, viettää aikaa ihan kahden kesken, pariskuntana. Itse olen kasvanut lapsuuteni katsoen vanhempieni epäonnista avioliittoa, mitä ei hoidettu mitenkään. Omalle lapselleni en sitä soisi.[/QUOTE]
Tässä ole aivan samaa mieltä!!
Tähän "täydellisten vanhempien" kommentointiin tarvii todeta, että kas kummaa... miksi nykyään erotaan niin paljon ja helposti??? Siksi, että jotkut idiootit marttyyrit on keksiny, että lapsia ei voi hetkeksikään jättää hoitoon ja parisuhdetta ei saa vaalia!!! Meillä vaalitaan ja tehdään ja on tehty aiemminkin yhteisiä reissuja miehen kanssa, perheemme voi todella hyvin juuri sen takia, että emme elä vain lasten ehdoilla!!!