Mihinkähän minun rakas mies on kadonnut.. Tuo nykyinen ei ole mieheni..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Todella ärsyyntynyt vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Todella ärsyyntynyt vaimo

Vieras
Mies lähti kaverinsa luokse kylään ja lupasi tulla ajoissa kotiin, koska minä olen lähdössä kolmelta yöllä töihin.. Soitin tuossa äsken miehelle ja kuinka ollakaan mies oli kännissä.. Pikkuisen mulla keitti.. No onneksi äitini lupasi tulla meillä yöksi, koska pelkään sitä et nuorimmainen herää yöllä sen jälkeen, kun olen lähtenyt töihin ja mitä jos mies olisi pahoin juovuksissa, et heräisikö ollenkaan.. Mies kyllä vannotti, et ei ota paljon ja on ihan kunnossa aamulla, mut minä otin varman päälle.. En todellakaan pystyisi olla töissä jos tietäisin, et mies olisi täällä lasten kanssa.. Ikinä ennen mies ei ole tälläistä tehnyt tai edes ottanut alkoholia lasten nähden..

No onkohan se sitten vähän innostunut, jos yleensä harvoin käy? Vähän stressiä töissä tms. ja nyt sitten irroittelee? Tosi ikävää lasten kannalta :(.

Tiedän et miehellä on töissä todella paljon stressiä, kun työkuviot muuttui paljon vastuullisemmaksi ja minä oon ollut todella paljon tässä kuussa töissä ja mies on ollut lasten kanssa kotona.. Mut eihän tuo nyt kuitenkaan mikään syy ole vetää känniä, kun varsin hyvin tietää, et minun pitää lähteä kolmelta töihin..

Yhteistyössä