Mihinkä voi lahjoittaa vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surusilmä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surusilmä"

Vieras
Miehelleni olen ostanut joululahjoiksi mm. vaatteita, mutta eipä niitä näköjään tarvitse hänelle sitten enää antaa. Mihin uusia, paketeissa olevia vaatteita olisi järkevintä lahjoittaa? UFFia en oikein arvosta, myyvät aivan järkyttävään hintaan lahjoitettuja vaatteita eteenpäin, eikä mitään tietoa minkä verran niistä menee mihinkään hyväntekeväisyyteen, jos menee.

Miehesikö ei niitä tarvitse/halua? Palauta kauppaan (joululahjat saa vaihtaa loppiaiseen asti) tai anna jollekin tutulle miehelle (isälle/veljelle..).

Mies päätti että viina on minua rakkaampaa joten en tiedä miksi tähän suhteeseen jäädä tai häntä enää lahjoa. Ikävää näin jouluna mutta tilanne vähän kulminoitui tähän. Minulla ei ole enää ainakaan kaikkia kuitteja tallella ja tutut miehet ovat ihan eri kokoa... Jotenkin paha olo voimistuu jos käyn avaamattomat lahjapaketit viemässä roskalaatikkoon...

[QUOTE="Äityli";30535000]Ota yhteys srk:n diakoniatyöhön. Varmasti tietävät perheen tai yksinäisen miehen jolle antaa.[/QUOTE]

Täytyy ottaa pyhien jälkeen selvää. Onnellisin olisin jos menisivät suoraan jollekkin tarvitsevalle, ilmaiseksi.