Mihinkä lahjoitukseen joulupaketti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Suunnittelin, että vien yhden lahjan joulupuu-keräykseen, mutta aloinkin miettiä, että onko jokin muu taho joka toimittaa lahjoja vielä enemmän apua tarvitsevimmille perheille. Siis kun noista joulupuu-paketeista saa kuulla, että lahjoa annettiin esim useampia kun lahjoituksia tulee niin paljon. Menisiköhän joulupataan viety paketti tarvitsevammalle perheelle?

Ja riittääkö pakettiin 25cm muumi pehmolelu ja pieni pehmeä muumipallo? Voisin ostaa vielä luukkukirjan, mutta olen vähän kahden vaiheilla... Laitanko ikäsuositukseksi 0-1v vai 2-3v? Oma tyttö on 1v4kk ja rakastaa muumeja ja pehmoja, mutta tykkääkö lähemmäs kolmevuotias enää pehmoleluista ja pienestä pallosta?

Oma lähes 4veeni kyllä taitaisi tykätä jalkapallosta enemmän - itse laittaisin 0-1veelle. Lisäksi pienet pehmeät pallot ovat sisällä vain ongelma (niitä kun ei meillä saa heitellä), ulkona taas ei niitä voi käyttää. Vauvana taas tuollainen pieni pehmeä pallo on mitä parhain.

Itse pistin Joulupuu-keräykseen paketit. Ne käsittääkseni kuitenkin menevät sossun asiakkaille, joissa niitä tarvitsevia on ihan varmasti. Luulen, että ongelmat ylimääräisistä paketeista ovat vain paikallisia...

Kiva kuulla, eli voisin laittaa tuohon 2-3v ikäryhmään. Ne kuitenkin ymmärtää iloita enemmän lahjasta kuin vauvat. :)

Tietääkö muut noista eri keräyksistä/hyväntekeväisyys kohteista?

Kuumimmat

Yhteistyössä