Mihin vois paeta ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta loppuun palanut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta loppuun palanut

Vieras
Tilanne on nyt sellanen, että mun on pakko päästä lataan akkuja ihan yksin jonnekin muutamaksi päiväksi. En jaksa muuten enää tän arjen pyörittämistä :( Oisko teillä antaa jotain vinkkejä, mihin. Itselle ei tuu mieleen ku hotelli, missä sais olla ihan yksin, ilman että kukaan vaatii multa mitään tai että mun tarvii ottaa huomioon ketään muuta ku itteni.

Unelma ois viikon loma jossaki, missä on lämmintä, vaikka ulkomailla. Rahaakin ois mutta en tiedä, mitä muu perhe siihen sanois (tai kuka sit hoitas lapset, ku mies kuitenki töissä ) , en ole heidän kanssa vielä keskustellut. Mut ihan oikeesti mun on pakko päästä johonki tai pää hajoaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja äiti myös:
jos sulla on vähän rahaa, niin varaa hotellihuone 2 yöksi. mene yksin ja naapurikaupunkiin.

lepää ja mietiskele yksin.

mä teen niin

Kiitos kun viitsit vastata. Tää mullaki on ollut mielessä. Sen vois toteuttaa viikonloppunakin, ni ois mies kotona lasten kans.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuska:
Mulla on usein käynyt sama pakeneminen mielessä ja teenkin sen vielä kunhan rahaa on tarpeeksi!

Niin aika kauan tää on ollutkin vaan ajatuksen asteella, mut nyt tuntuu, että pakko tehdä sille ajatukselle jotain tai en enää jaksa nousta ylös sängystä aamulla :/

Yhteistyössä