Mihin voi soittaa jos EI JAKSA ENÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
Mulle on viikon aikana tullu semmonen olo et mä en jaksa enää!
Mä oon niin raivona sisältä kokoaika, mun tekis mieli vaan huutaa suoraa huutoa. Huudan noille lapsille kokoaika joka asiasta, tuo vauvan itku tuntuu suorastaan puukon iskuilta ja ukonkin pistin jo käveleen.
Mä vaan oon niin kyllästynyt, että ei mua enää kiinnosta mikään, oon täysin loputtoman loppu, haluan vaan pois.

Alkuperäinen kirjoittaja hup:
Neuvolaan. Ne ottaa sut tosissaan ja kertoo mihin soittaa/mennä.

Meillä valitettavasti ei kyllä neuvolasta saa apua :(, mut jos ap tiedät, että teillä on ok neuvolan täti, niin sinne. Tai kriisikeskus, ensi-ja turvakoti, mtt, noi kaks ensinmainittua ainakin auttaa

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Alkuperäinen kirjoittaja miina:
Soita jollekin ystävälle tai edes kaverille.Jos joku voisi tulla edes vähäksi aikaa lasten ja sinun luokse?

sitä mä tässä oon yrittänyt, mut näillä mun "ystävillä" on kaikilla jtn muuta.

Mieti kaikki sinun kaverit läpi.Onko ketään tuttavaa edes joka pääsisi apuun?Nyt ei ole hyvä olla yksin!

Onko sulla Nadia babyblues? Soita ihmeessä neuvolaan ja kerro rehellisesti tilenteestanne! Tsemppiä,ystävä hyvä!Uskoisin että saat neuvolasta apua kun vaan pyydät apua.Voimia sinulle!!

Alkuperäinen kirjoittaja mia:
Onko sulla Nadia babyblues? Soita ihmeessä neuvolaan ja kerro rehellisesti tilenteestanne! Tsemppiä,ystävä hyvä!Uskoisin että saat neuvolasta apua kun vaan pyydät apua.Voimia sinulle!!

mä en uskalla oman menneisyyden takia puhua sinne mtn, kohta on soskut ovella ja vielä vievät nuo lapsetkin, niiden takia mä yleensä elän.

Alkuperäinen kirjoittaja Elina:
Saitko jo jonkun kiinni? Tsemppiä!

mä oon kyllä kaikki käyny läpi mutta kun ei mulla oikeesti ole ketään kuka tänne tulis... ois mulla tuolla opamoxia mut alkaako se väsyttää sit en tiiä.

Voi miten harmi! :/ Itse soitin tuossa tilanteessa kaverille jonka kanssa en ollut kovinkaan paljon tekemisissä,mutta pakko oli saada joku kaveriksi ja tueksi.Nähtiin toooodella harvoin ja moikattiin kun tavattin kaupungilla.Tämä ihminen onneksi tuli heti samana päivänä meille ja auttoi lasten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Vanhempainpuhelin
0600 12277
tiistaisin klo 10-13 ja 17-20
torstaisin klo 14-20
sunnuntaisin klo 17-20

tuo on mannerheimin lastensuojeluliiton vanhempain puhelin.. oisko siitä apua?

Täytyy soittaa... En mä tiedä mitä mä hain tällä aloituksella, kun en mä uskalla mtn puhua kellekkään ettei tuu paskaa niskaan. huoh. Oispa ees joku ystävä, mut ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Vanhempainpuhelin
0600 12277
tiistaisin klo 10-13 ja 17-20
torstaisin klo 14-20
sunnuntaisin klo 17-20

tuo on mannerheimin lastensuojeluliiton vanhempain puhelin.. oisko siitä apua?

Täytyy soittaa... En mä tiedä mitä mä hain tällä aloituksella, kun en mä uskalla mtn puhua kellekkään ettei tuu paskaa niskaan. huoh. Oispa ees joku ystävä, mut ei.

Eihän siitä voi tulla paskaa niskaan jos on väsynyt!Rohkeesti vaan puhut jollekin sun tilanteesta!

Itse vastaavassa tilanteessa olen soittanut ensi-ja turvakotiin, sieltä löytyy aina joku joka jaksaa kuunnella.. Itsellä ero käynnissä ja voimat välillä niin loppu ettei tosikaan...Ei oo mukava kuulla ettei 6v yhdessäolon aikana koskaan rakastanut mua, oli niin hirveetä et mua piti aina pettää jne... Miten tosta päästä yli? OOnko mä oikeasti niin hirveä?:(