Mihin voi lahjoittaa lastenvaat. ja leluja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaisa

Vieras
Siinäpä se kysymys olikin:) olisi aika lailla vaatetta ja lelua mitkä joutaisi komeroista pois, eikä kaikkia millään jaksa laittaa esim huuto.nettiin tms. Pääasia on vaan että menevät jonnekin ihan tarpeeseen, ei ne tuolla komerossa ketään hyödytä;) Itselle ei tule kun pelastusarmeija mieleen.. kiitos jo etukäteen neuvoista:)

Sitä piti vielä kysyä, että sattuuko joku tietämään et ottaako esim sairaalat vastaan vanhoja (hyväkunt.) rattaita, lastenosastoille siis? Oon ymmärtänyt että tarvetta kai olisi, kun siellä niitä pitkäaikaissairaitakin..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sitä piti vielä kysyä, että sattuuko joku tietämään et ottaako esim sairaalat vastaan vanhoja (hyväkunt.) rattaita, lastenosastoille siis? Oon ymmärtänyt että tarvetta kai olisi, kun siellä niitä pitkäaikaissairaitakin..

muistan kesän lasten ja nuorten sairaalassa, mulla oli alle vuoteinen lapsi ja oli kyllä tiukilla aina saada rattaita,että sai lapsen vietyä hoitoihin ja ulkoiluihin. Sinne ainakin tarviivat,sydänosastolla oltiin.

Sairaalat ottavat hyvin mielellään lastenvaatteita lahjoituksena. Itse lahjoitan kaikki pieneksi jääneet ehjät vaatteet heille. Ja varmasti menee aina tarpeeseen.

Yhteistyössä