Mihin viestit menee?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Äsken vastasin yhteen, mutta en tiedä mihin se meni vai menikö se ollenkaan. Hävisi ainakin. Mitä se otsikkojuttu tarkoittaa? Pitääkö siihenki jotain laittaa?
Eikö vastaus ja nimimerkki riitä?
Entäpä hymiöt? Mihinkä ne on piilotettu?
 
Ei tuohon otsikkoon ole pakko mitään laittaa. En tiiä mihin viestisi ovat hävinneet, mulla ainakin on kaikki menneet "paikoilleen".
Hymiöt näkyy vaan kirjautuneille =)
 

Yhteistyössä