Mihin tämä aika oikeen menee?!

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Kattelin youtubesta yhden kappaleen ja siinä huomasin, että se kappale on julkaastu vuonna -92 eli lähes 20 vuotta sitten. Justhan mä vasta kuulin sen kappaleen ekaa kertaa...

Sitä muistaa monia asioota kuin ne olis tapahtunu vasta eilen vaikka niistä onkin vuosia aikaa. Teinivuosien pölläälyt on kyllä hyvin mielessä. :D

Ja justhan mun vattan päälle nostettiin se pieni vastasyntynyt nyytti. :heart: Ikää tällä nyytillä on tänään tasan 7 vuotta ja 2 kuukautta...

Tässä kappale mistä se ajatus sitten lähti...
[video=youtube;tCzrntPRQVA]http://www.youtube.com/watch?v=tCzrntPRQVA[/video]

Mä järkytyin todella kun tajusin et 90-luvulla syntyneet tekee jo lapsia :o Olenko mä niiiin vanha? Tai no, olenhan mä. Oranssinruskeasta 70-luvusta on aikaa valovuosia. Mieli vaan tekee tepposet. Se pysyy nuorena ja pistää ihastumaan teinivaatteisiin vaikka lukemat ajokortissa vaatisi kumppaniksi jotain jakkupukua tms.

Mulla kuluu pari tuntia ihan hujauksessa netissä. Samalla systeemillä sitä vaan huomaa, että viikot kuluu siivillä. Samoin kuukaudet ja vuodet. Ja kuitenkin kaikki tärkeät asiat polkee paikallaan, vaikka minä vain vanhenen. :|

Mä oon järkyttynyt siitä, että 1990-luvulla syntyneet on jo täysi-ikäisiä. Vielä järkyttyneempi olen siitä että vuonna 2000 syntyneet ovat jo 11-vuotiaita!! Mä elän vuodessa 2002 vieläkin, kohta 10 vuotta siis eletty samassa vuodessa :D

[QUOTE="vieras";23126993]Mä järkytyin todella kun tajusin et 90-luvulla syntyneet tekee jo lapsia :o Olenko mä niiiin vanha? Tai no, olenhan mä. Oranssinruskeasta 70-luvusta on aikaa valovuosia. Mieli vaan tekee tepposet. Se pysyy nuorena ja pistää ihastumaan teinivaatteisiin vaikka lukemat ajokortissa vaatisi kumppaniksi jotain jakkupukua tms.[/QUOTE]

Vaatteista puheenollen mä muistan edelleen ne vaalianpunaaset toppakengät jotka mulla oli ala-asteella 80-luvulla. Saati sitten ne pipot missä oli aivan jumaton tupsu ja niistä tupsuusta nypittiin lankoja irti ja vaihdettiin kaverien kans. :laugh:

[QUOTE="mii";23127036]Mä oon järkyttynyt siitä, että 1990-luvulla syntyneet on jo täysi-ikäisiä. Vielä järkyttyneempi olen siitä että vuonna 2000 syntyneet ovat jo 11-vuotiaita!! Mä elän vuodessa 2002 vieläkin, kohta 10 vuotta siis eletty samassa vuodessa :D[/QUOTE]

Mä joku aika sitten huomasin facebookis erään nuoren naisen ja totesin, että olen ollut hänen lapsenvahti 90-luvulla. Mä vain muistin sen pienen söpön tytön, nyt näin kuvan nuoresta naisesta...

[QUOTE="vieras";23127115]Ne toppasaappaat oli kamalia! Ja tupsupipot myös. Meillä ei ollut "langanvaihtokulttuuria" kuitenkaan.[/QUOTE]

Joo kamalia ne oli. :D En kyllä yhtään muista mistä tuo langanvaihto lähti. :O

Koulussa tehtiin sellainen paksu tupsu johonkin. Olen yrittänyt sitä saada aikaan 1000 ja yksi kertaa tyttären kanssa, mutta en vaan muista enää miten se tehdään. masentavaa.

Koulussa tehtiin sellainen paksu tupsu johonkin. Olen yrittänyt sitä saada aikaan 1000 ja yksi kertaa tyttären kanssa, mutta en vaan muista enää miten se tehdään. masentavaa.

Laita 2 pahvia päällekkäin ja leikkaa niistä ympyrät. Tee keskelle reikä. Ala kiertää lankaa ympyrän kehän ympäri tasaisesti kunnes keskellä oleva reikä on täynnä. Leikkaa langat poikki ympyrän ulkokehää pitkin ja kierrä lanka pahvien väliin ja sido tiukasti. Poista pahvit ja pörhötä. Valmis. Ei tosta ota tolkkua jos ei tiedä mitä siitä pitäs tulla, mut toivottavasti sun muisti virkistyy :)

[QUOTE="darling";23127210]Oliskohan teidän 60 ja 70 lukujen "iki teinien" aika alkaa katselemaan vanhainkoti paikkoja :) ?[/QUOTE]

Mä olen syntynyt vuonna -79, että teini olen ollut 90-luvulla...

Ajanjuoksu on kamalaa. En ole ehtinyt edes tajuta olevani aikuinen, kohta jo nelikymppinenkin vielä! Prkl, pitäisi sisäistää asia ja lakata elämästä omaa nuoruuttaan yhä, ei ne samat vaatteet ja sama tyyli joka kolahti teininä, toimi ollenkaan enää tässä iässä... tai toimii, mutta lähinnä säälipisteiden keruussa :D

[QUOTE="Mimmi";23129967]Meilläkin vaihdettiin lankoja :D Itä-Suomessa elin lapsuuteni ja nuoruuteni. Olenko Scarlett ymmärtänyt oikein, että sinä lännessä?[/QUOTE]

Mä olen Etelä-Pohjanmaalta.