Mihin sinussa pitää tottua ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mireale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mireale

Vieras
Eli mitkäpä ovat olleet tietämäsi/olettamasi mukaan niitä omia luonteenpiirteitäsi, elämäntapojasi, harrastuksiasi tai ihan mitä tahansa, jotka ovat vaatineet eniten totuttelemista ja sopeutumista puolisoltasi/seurustelukumppaniltasi yms. Ja jos et ole suhteessa, niin mitkä piirteesi luulet aiheuttavan eniten kahnausta potentiaalisen uuden suhteen alussa/aikana.

Ja sitten taas vastavuoroisesti, niin mitkä asiat ovat sinulle aiheuttaneet eniten sopeutumisvaikeuksia nykyisessä kumppanissasi/tai mihin luulisit, että sinulla on hankalaa sopeutua ?

Itsehän en ole suhteessa, mutta voisin olettaa aika monelle miehelle nousevan varsin isoksi asiaksi sen, että minulla ei ole (tällä hetkellä) lainkaan ystäviä ja muutenkin hyvin pieni sosiaalinen piiri. voin hyvin nähdä, että minua epäillään sellaiseksi naiseksi, joka ripustautuu mieheen, ja elää vain hänen kauttaan, ja jolla ei ole lainkaan omaa elämää (mikä ei todellakaan pidä paikkaansa), tai sitten minua pidetään jonain ihmisvihaajaerakkona, koska viihdyn omissa oloissani. Ja lisäksi minulla on jotain harrastuksia, jotka kuulemma ovat omituisia (esim. sukututkimus), ja joihin välillä uppoudun ihan toden teolla.