mihin se laihdutus aina kaatuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tintti1010
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tintti1010

Vieras
mie oon miettinyt tätä asiaa, kun haluan oikeesti laihtua kun oon saanu pukattua tään vaavin ulos...

Sen oon huomannut, että miulla käy aina silleen että kun herkutellaan niin sitten menee useempi päivä herkutellessa ja aina ajattelen että sitten huomenna alotan/jatkan laihista... :ashamed: (jää toi herkuttelu päälle vähän niinku alkoholistilla ryyppy...) Toinen asia on se, että kun oon saanu pari kiloa pois niin tollasen herkuttelukauden aikana ne tulee takasin ja sekin lannistaa entisetään herkuttelemaan...
Huoh, voi kunpa tuosta pääsisi eroon, että söisi herkkuja vain yhtenä päivänä viikossa ja muina jaksaisi syödä kevyesti....takuulla tulisi tulosta...Onko vinkkejä joilla joku olisi "parantunut" tälläisestä "herkkuholismista"...

niin, ja mihis teillä muilla aina laihutus kaatuu?

Hejssan tintti!!
Tiedäkkö mitä? Mulla se kaatu omaan mahdottomuuteensa... Niinkun paikkareissa ja muissa vähäkalorisissa dieteissä mul oli ongelma kun kaikkea saa syödä mut kohtuudella.Äkkiä häviää se kohtuus pelistä :D

Nyt olen viikon ollu atkinsilla ja tää oikeesti toimii paremmin!! Ei ole nälkä ja paino laskee.. olo on muutenkin kiitettävä B)
Nyt alan oikeasti uskomaan siihen mitä Atkins opettaa; lihavat ihmiset on "allergisia" hiilihydraateille, lihavuus on oire..
Mut ootappa kun on viikon ollu minimaalisilla hiilareilla niin nälkää ei ole, ei älyttömiä mielitekoja!
Ihan peruskonstein voi tätä toteuttaa lievemmin on että jättää pois tuotteet jotka sisältää sokeria, valkoisia jauhoja, perunaa..

Mä syön nyt lähinnä kaikkia lihoja, kaloja, munaa, vihreitä kasviksia, juustoja, rahkaa... Paljon proteiinia sisältävää!
Paino putos heti 1,9kg!

Morjens! Mun laiharit meinaa aina kaatua noihin juhlapyhiin, joulu, pääsiäinen, vappu, juhannus ym. silloin kun tulee yleensä herkuteltua ja sit niitä herkkuja aina jää jonkin verran seuraavillekin päiville ja sit sitä ajattelee et täytyyhän ne syödä pois ettei jää kaappiin kiusaamaan. En kyllä osta herkkuja kuin juhlapyhinä ja jos on vieraita tulossa tai jotain juhlan tynkää. Ja kesä on kyllä mun mielestä kans sellasta aikaa et tulee herkuteltua melkein joka päivä, eikä tuu katottua mitä syö ja minkä verran, syksyllä sitä painoo sit onkin yleensä aina eniten.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2005 klo 21:48 mamma79 kirjoitti:
Morjens! Mun laiharit meinaa aina kaatua noihin juhlapyhiin, joulu, pääsiäinen, vappu, juhannus ym. silloin kun tulee yleensä herkuteltua ja sit niitä herkkuja aina jää jonkin verran seuraavillekin päiville ja sit sitä ajattelee et täytyyhän ne syödä pois ettei jää kaappiin kiusaamaan. En kyllä osta herkkuja kuin juhlapyhinä ja jos on vieraita tulossa tai jotain juhlan tynkää. Ja kesä on kyllä mun mielestä kans sellasta aikaa et tulee herkuteltua melkein joka päivä, eikä tuu katottua mitä syö ja minkä verran, syksyllä sitä painoo sit onkin yleensä aina eniten.

Peesailen mamman kirjoituksia, kesäisin tulee usein viitisen kiloa takaisin ja siihen pitäisi kyllä saada ankara muutos! Vieraille tarjotuista herkuista ei tule ongelmaa, jos saa ne jäljelle jääneet pullat vieraiden mukaan! 'Viekää mennessänne' suosittelen lämpimästi ;)

Yhteistyössä