""Älä ole huolissasi, salarakkaallakin voi olla salarakas...""
Sinäpä sen sanoit! Itse nimittäin olen salarakas ja itselläni on myös oma salarakas. ""Isäntäni"" on perheellinen mies, jolle perhe on kaikki kaikessa, eikä hän tahdo hajottaa sitä pelkästään himojensa takia. Kotona ei kuitenkaan kuulemma kunnon seksiä saa, joten minä autan häntä siinä asiassa. Oma syyni tähän suhteeseen on se, että tämä mies on älyttömän rikas! Hänen kanssaan saan viettää hotelliöitä samppanja-aamiaisella, pääsen viikonlopuumatkoille Euroopan eri kaupunkeihin ja saan joka viikko uusia ihania luksusalusasuja, jopa elämääkin kalliimpia korsetteja.
Kuitenkin, vaikka hänen mielestään meillä on erittäin villiä seksiä, minulle se on aika laimeaa, lisäksi Isäntä on ulkomuodollisesti, kuin myös suorituskyvyltään jo parhaat päivänsä nähnyt. Niinpä minäkin olen hankkinut oman salarakkaan, nuoren miehen joka jaksaa vaikka koko yön läpi ja on aina valmis kokeilemaan kaikkea uutta ja erilaista.
Joskus Isäntä kyselee, että onko hän tosiaan niin täydellinen, etten kaipaa ketään muuta, johon vastaan että hän on aivan uskomattoman miehekäs ja estoton sängyssä, etten osaisi uneksiakaan paremmasta. Se saa hänet aina tyytyväiseksi ja itse tienaan sillä taas matkan Amsterdamiin. En tiedä, ehkäpä minunkin salarakkaallani on salarakas, mistäpä tietäisin, voihan niitä olla vaikka kuinka monta ""kerrosta"". Toisaalta en edes välitä. Minä en käytä häntä itsetunnon kohotukseen, en myöskään tunne mitään syvää häntä kohtaan, joten mitäpä siinä menetän, vaikka hän panisi kaiken aikaa muita naisia kun ei ole minun kanssani? Kunhan vain kunto kestää vielä minullekin, ja ainakin tähän saakka se on kestänyt.