Miksi ?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä! Ootko tosissas?Alkuperäinen kirjoittaja pikkuruinen harmaana:Okei, taidan olla ainut tässä ryhmässä.. eli 1.
Juu siis en millään pahalla tarkottanu, mietin vain et miten sitä ylettyy mihinkään hyllyille yms.Alkuperäinen kirjoittaja pikkuruinen harmaana:Miksi ?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä! Ootko tosissas?Alkuperäinen kirjoittaja pikkuruinen harmaana:Okei, taidan olla ainut tässä ryhmässä.. eli 1.
Tää on just sopiva koko
No ylettyy, ja jos ei ylety niin ottaa tuolin. Enpä osaa muuta kaivata, kun oon aina ollu tään pitunen.. jo 31vAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu siis en millään pahalla tarkottanu, mietin vain et miten sitä ylettyy mihinkään hyllyille yms.Alkuperäinen kirjoittaja pikkuruinen harmaana:Miksi ?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä! Ootko tosissas?Alkuperäinen kirjoittaja pikkuruinen harmaana:Okei, taidan olla ainut tässä ryhmässä.. eli 1.
Tää on just sopiva koko
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuruinen harmaana:No ylettyy, ja jos ei ylety niin ottaa tuolin. Enpä osaa muuta kaivata, kun oon aina ollu tään pitunen.. jo 31vAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu siis en millään pahalla tarkottanu, mietin vain et miten sitä ylettyy mihinkään hyllyille yms.Alkuperäinen kirjoittaja pikkuruinen harmaana:Miksi ?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä! Ootko tosissas?Alkuperäinen kirjoittaja pikkuruinen harmaana:Okei, taidan olla ainut tässä ryhmässä.. eli 1.
Tää on just sopiva koko
Vaatteetki saa senttikoossa halvemmalla
Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nelosen ja vitosen välissä, 174,5 cm
Neloseen, sen keskelle.Alkuperäinen kirjoittaja numero:1.) lyhyempi
2.) 145cm - 154cm
3.) 155cm - 164cm
4.) 165cm - 174cm
5.) 175cm - 184cm
6.) pidempi
Minä myösAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Sama täällä! Miksi itket? Sehän on oikein hyvä pituus naiselle, ei liian lyhyt eikä liian pitkäAlkuperäinen kirjoittaja numero:1.) lyhyempi
2.) 145cm - 154cm
3.) 155cm - 164cm
4.) 165cm - 174cm
5.) 175cm - 184cm
6.) pidempi
Olen siinä kolmosen ja nelosen rajalla :snotty: