MIHIN REKLAMOIDA KUN LIBERO VAIPOISSA VIKAA...SAMAA MUILLA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja problem
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

problem

Vieras
ELI ostin ekaa kertaa libero vaippoja meidän 1,6vuotiaalle. Koko on JUNIOR discovery teippivaipat 12-22kg (lapsi painaa 12kg).

kahdessa paketissa vaipoista on jäännyt sellaista kidettä tms lapsen ihoon, vaikkei pissaakaan olisi paljoa...onko muilla ollut vastaavaa? en tiedä onko se kidemmäinen vaipan imuosaa tms. mutta tuskin normaalia vaipoilta?
lapsen iho mennyt myös ihottumalle...en tiedä johtuuko vaipoista vai siitä kiteestä, mutta näin ei ole pampperssejen kohdalla tai lidlin vaippojen kanssa tapahtunut...

mihin voin reklamoida vaipoista ja mitä yleensä sieltä saa vastineeksi? vai saako edes korvausta?

Reklamoi vaan. Mä oon joskus vaipoista reklamoinut ja saanut vastineeksi puolikkaan teippivaippapaketin. Mun mielestä Liberolla on reklamaatiota varten ohjetta siinä vaippapaketin kyljessä, muistelen nähneeni siis...

Meillä oli sama juttu jo vuosi sitten ja annoin palautetta, mutta mitään ei ole kuulunut sieltä.
Eipä olla liberoita ostettu kuin nyt housuvaippoja ja heti tuli vyötärölle näppyjä joita koskaan ennen ei ole ollut ja katosivat, kun jätin liberot pois.
Eli kokemukset huonoja..

Yhteistyössä