Mihin pinoon mä sopisin?

:)

Olen jojoillut jokusen vuoden,alkuvuodesta tippus liki 8 kiloa joista olen taas saant 6 takaisin.

Minä haluan eroon liki kymmenestä kilosta ja pisteitä taas lasken.Tällä lasken kotona mutta menen heti paikkareiden ryhmään kun/ja jos alkaa ahistaan yksin.

Kattelin ettei ihan tuoretta porukkaa ole,mutta mihin mä voisin ujuttautua tarinoineni?

:D
 
Olet myös tervetullut tuohon n.10kg pudotus vol.2 pinoon! Meillä on siellä mukava pieni tiivis porukka johon kyllä mahtuu mukaan. Tovi ollaan jo laihduteltu mutta uutta motivaatiota aina silloin tällöin kaikki kaivataan. Mulla on vielä n.7kg pudotettavana ja pisteitä lasken myös.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
:)


Minä haluan eroon liki kymmenestä kilosta ja pisteitä taas lasken.Tällä lasken kotona mutta menen heti paikkareiden ryhmään kun/ja jos alkaa ahistaan yksin.

Kattelin ettei ihan tuoretta porukkaa ole,mutta mihin mä voisin ujuttautua tarinoineni?

:D
Täällä pitäis kans saada kiloja pois mutta 15! Pisteillä olen ennen saanut, ny kevään olen jojoillut, asun niin kaukana maalla ettei ryhmät innosta, oliskos täältä mahdollisuutta saada apuja ;) :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äippäliinix3:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
:)


Minä haluan eroon liki kymmenestä kilosta ja pisteitä taas lasken.Tällä lasken kotona mutta menen heti paikkareiden ryhmään kun/ja jos alkaa ahistaan yksin.

Kattelin ettei ihan tuoretta porukkaa ole,mutta mihin mä voisin ujuttautua tarinoineni?

:D
Täällä pitäis kans saada kiloja pois mutta 15! Pisteillä olen ennen saanut, ny kevään olen jojoillut, asun niin kaukana maalla ettei ryhmät innosta, oliskos täältä mahdollisuutta saada apuja ;) :wave:
Tuu tonne N. 10kg pudotus vol 2 -pinoon! Sinne henriettakin tuli, siellä me toisiamme tsemppaamme!
 

Yhteistyössä