Mihin otan yhteyttä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjelp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hjelp

Vieras
ku nyt tulee ens kuussa vuosi raskaaksi yrittämistä (tosin kaksi keskenmenoa viikolla 9) että alkavat tutkimaan vai tutkivatko kun olen kumminkin tullut raskaaksi?? eli mihin otan yhteyden ja kysyn?

Yksityiselle lapsettomuusklinikalle.

Julkinen alkaa tutkia vasta kun edellisestä raskaudesta on vuosi, eli se ei sinulla täyty. Ja kolmen keskenmenon jälkeen myös, mutta sekään ei tässä päde.

Eli soitat haluamaasi yksityiselle (Esim. Ovumia, Felicitas, Fertinova) ja ilmoitat että haluat ajan teille miehen kanssa. Molempien pitää olla ekalla kerralla mukana. Hinnat löytyvät yleensä klinikoiden nettisivuilta.

Alkuperäinen kirjoittaja se yks vaan:
terveyskeskuksen omalääkärille

Ei tee asialle mitään ennen kun vuosi edellisestä raskaudesta.

Meillä on lapsettomuutta takana puolitoista vuotta, mutta kun minulla oli välissä keskenemeno, se katkaisi "laskurin", eikä vielä päästä julkiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kannattaako mun nyt jo sit hakeutua? siis tietääkö kukaan että auttavatko kun kerta olen raskaaksikin pari kertaa tullut?

Musta voit vielä hetken odotella, koska selvästi teillä hedelmöityminen onnistuu.

Jos ei vielä keväälläkään tärppää niin sitten voisi.

okei. tää on vaan niin raskasta aikaa. eka herää toivo ja sitten taas...
kuulemma jos kolmas km tulee niin tutkivat..ajattelin vaan että jos sais jo etukäteen tutkittua niin säästäis oloaan,mutta täytyy jutella miehen kanssa.
kiitos asiallisista vastauksista!

okei. tää on vaan niin raskasta aikaa. eka herää toivo ja sitten taas...
kuulemma jos kolmas km tulee niin tutkivat..ajattelin vaan että jos sais jo etukäteen tutkittua niin säästäis oloaan,mutta täytyy jutella miehen kanssa.
kiitos asiallisista vastauksista!

Ykistyisellä pääsette heti tutkimuksiin, vaikka julkinen ei teitä vielä huolikaan! Suosittelen lämpimästi!

Tsemppiä!

kannattaako mun nyt jo sit hakeutua? siis tietääkö kukaan että auttavatko kun kerta olen raskaaksikin pari kertaa tullut?

toisen lapsen sain hormoni hoidolla! esimmäinen tuli luomusti heti! yhden kuukauden hormoni kuuri auttoi. yksityiseltä gynekologilta sain reseptin.

Mulla on lapsi mutta eri miehen kanssa. Ihmettelen vaan että tulen raskaaksi mutta molemmat menetettiin viikolla 9.. =( käytännössä siis mussa ei ainakaan ole ollut vikaa..

Yhteistyössä