Mihin ootte viimeks käyttänny valkosipulia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hampaaton Mangusti:
mä en muista millon ite käytin, mutta eilen syötiin pastakastiketta mihin mies laittoin valkosipulia :p

Mä olen unelmoinut tosi pitkään semmosista suklaaseen kastetuista valkosipulinkynsistä, onko kukaan tehnyt? oliskohan hyviä?

kuulotaa ällöiltä. suklaa on hyvää ja valkosipuli on hyvää mut ei yhdessä.

Eilen marinoin harkkusieniä. :p (Raastettua inkivääriä, chiliä viipaleina, valkosipilia, sitruunaa, suolaa &sokeria sekä öljyä.) Laitoin ne salaattiin.

Tänään en oo tehny ruokaa, paitsi aamupalan ja se oli ihan ilman valkosipulia.

Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
Alkuperäinen kirjoittaja Hampaaton Mangusti:
mä en muista millon ite käytin, mutta eilen syötiin pastakastiketta mihin mies laittoin valkosipulia :p

Mä olen unelmoinut tosi pitkään semmosista suklaaseen kastetuista valkosipulinkynsistä, onko kukaan tehnyt? oliskohan hyviä?

kuulotaa ällöiltä. suklaa on hyvää ja valkosipuli on hyvää mut ei yhdessä.

Valkosipuli on herkku, samoin suklaan. Mutta en haluais syödä niitä samaan aikaan. Kannattaa kokeilla jos luulet tykkäväs. Täällä on sellanen valkosipuliravintola mis on kaikkee, valkosipulijäätelöä sun muuta. Mä en voi edes sietää lakritsa-suklaata vaikka tykkään lakritsastakin.

Just on paisti marinoitumassa valkosipulin kera. Jäätelöön olen joskus sekoittanu, se se vasta on villin makunen =)
Valkosipulia on pakko saada päivittäin meidän kaikkien lapsia myöden. Flunssan tappoon raastan kynnen kuumaan veteen ja rutkasti hunajaa mukaan, Jos et maista sitä litkua niin olet oikeesti sairas.

Yhteistyössä