Mihin muuttaa pk-seudulla? Helsinki, Espoo, Vantaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei jaksaisi enää valvoa öitään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja entä:
Millaista seutua on Espoon Niipperi?

No niipperi se vasta kaukana on! Saunalahti ja kivenlahti on kyllä suosikit mullakin, länsiväylää pitkin helsingistä ei kauan mene!
Samoin tapiola,osa matinkylää,soukka suosikkeja.

Tillinmäki. Saunalahden vastakkaisella puolella Kivenlahden lähellä.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Mä en haluaisi ikinä Vantaalle. Kamalat negaatiot aina ollut siihen suuntaan. Ainakaan Myyrmäkeen tai Kaivokselaan / lähialueille.

Et taida kovin hyvin Vantaata tuntea? Vähän sama kuin olis käynyt Espoon Suvelassa ja Helsingin Jakomäessä ja sen perusteella sanois ettei ikinä haluis asua näissä kaupungeissa.

tai kun sanois,ettei ikinä halua asua koko pääkaupunkiseudulla :D

Tunnen kumminkin jonkin verran. Mulla on omat syyni olla tykkäämättä Vantaasta, ihan niinkuin jollain on omat syynsä olla tykkäämättä vaikka pohjalaisista.
Mun sisko on nyt asustanut siellä jossain liepeillä vähän aikaa ihan kivasti kyllä, mutta...

Huomioida kannattaa myös se, että joissakin aluilla saattaa olla vähän mamuja, mutta romaaneja sitäkin enemmän :(
Itseäni ei haittaa muutamat mamut jotka lähitienoilla asuu, mutta romaanit hämärä bisneksineen kylläkin. Muuten alueemme on kiva. Harmittaa todella..

Me muutettiin itäisestä Helsingistä Saunalahteen, ja hetkeäkään en ole katunut. Kerrostaloista löytyy käsittääkseni vuokra-, asumisoikeus-, ja omistusasuntoja.

Aika moni on katunut...

Ennen kaunis paikka on niin armoton prolelähiö että oksat pois...

Ei oikeasti enää kannata lähteä Saunalahteen, aivan täys proleslummi mahorkkamaureineen ja sianrasvasannoineen.

Onko jollakulla kokemuksia Karakalliosta? Meille tarjottu asuntoa metsän vierestä, mikä tuntuisi kivalta ajatukselta koiranhuoltajana. Nykyinen asuinpaikka myös luonnonläheinen, mutta liikenne ja juopot riesana.

Yhteistyössä