E
ekakerta
Vieras
Kaadanko vaikka tyhjään maitopurkkiin ja vien sekajätteeseen? Ja milloin sen voi kaataa pois, sit kun on täysin jäähtynyttä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja b:Sitä voi vielä käyttää viikon, parin verran. Tehkää vaikka itse ranskalaisia perunoita (kuori ja lohko perunat, keitä rasvassa kypsiksi). Se on ihan käyttökelpoista ruuanlaittoöljyä, eli ei kannata kaikkea heittää mäkeen heti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä laitan jäähtyneen rasvan pakasterasiaan ja pakasteeseen. Paistan samalla rasvalla seuraavankin vuoden munkit...
Alkuperäinen kirjoittaja ...:No eikös niistä tule munkin makuisia, jos erilaista ruokaa siinä vielä paistaa?
Alkuperäinen kirjoittaja sini:Ei missään nimessä viemäriin! Kyllähän se kuumana menee alas, mutta jämähtää sitten viemäriputkiin, kun jäähtyy! Maitopurkkiin lämpimänä ja sitte roskiin tai jos on öljyä, niin oon laittanu samaan pulloon, josta otinki käyttöön ja sitten pullo roskiin. Enkä suosittele käyttään uudestaan. Sisko tuli kerran kylään ja laittoi tietämättään sitä kerran käytettyä öljyä (jota en ollut vienyt roskiin, kun silloin mietin että voisko uusiokäyttää) sämpylätaikinaan ja sämpylät olivat pahoja...