Mihin mun raskauskilot hävis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Esikoisesta raskauskiloja jäi ihan kiitettävästi ja todellakaan imetys ei niitä vienyt... nyt tokalla kerralla tuli 8,7kg ja siitä on kilo jäljellä JEE :D Ja vauvalla ikää 5 päivää. Toki esikoisen jäljiltä ylimääräisiä kiloja löytyy, mutta vitsit ette tiedä kuinka hyvän olon itelle saa ja puhtia siihen, että nyt mä ne ylimääräiset karistan!

hei onnea matkaan! en tiedä painoasi mutta oli sitä kymmenen tai kaksi kymmentä ylimääräistä niin jokainen pudotus on hyvä!

Suurne suuri tsemppi! Ja pidä tuo iloinen mieli.. :)

Itse sain 22kg ekasta ja siitä lähti 13kg ekan kuukauden aikana kunnes sairastuin masennukseen... tokasta lapsesta tuli 16kg ja siitä lähti ekan viikon aikana 9kg eli kahdesta lapsesta yhteensä 16kg jäi ja ne lähti puolessa vuodessa ja nyt normipainoinen. Käyn kolme kertaa viikossa salilla ja 3*lenkillä.. sunnuntait ja pyhät vapaapäiviä liikunnasta :)

Miä kävin ekaa kertaa vaa'alla vasta joskus reilu viikko synnytyksestä, niin en osaa sanoa paljon jäi tms. Mutta puoltoista viikkoa kun olin kotona ollu niin vyötäröltä oli lähten 10cm, turvotusta yms kai.

Yhteistyössä