Mihin mie piilotan tuon uunimunan?

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:
Mä laittaisin makkarat pöydälle ja lähtisin ite käymään lenkillä sillä-aikaa ku ukkoväki syö.. :D
Jos laittais lohkopottuja ympärille jättipalleiksi :LOL: Kauniisti tarjottimelle ja kupu päälle, ovella kävelen vastaan ja huikkaan että lähen iltalypsylle, ruoka on pöyvässä :D
uunipotut matin tapaan :LOL: :LOL: ja salaattia sitten pottujen yläpuolelle :LOL: :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja viesar:
Keitetyt kananmunat kyrvän molemmin puolin. Sitten haukiut pervoksi, jos jotain erikoista on näkevinään kattauksessa. "Kyllä joillakin on likainen mielikuvitus!"
Tää olis aika paha... :D
:LOL: :LOL: Mä en kyl kestä sun juttujas hyytis, sillo yks päivä jo hirnusin täysil, ku luin sitä masturbaatio-ketjuu ja nyt taas. :LOL:

kaisa
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Mä laittaisin makkarat pöydälle ja lähtisin ite käymään lenkillä sillä-aikaa ku ukkoväki syö.. :D
Jos laittais lohkopottuja ympärille jättipalleiksi :LOL: Kauniisti tarjottimelle ja kupu päälle, ovella kävelen vastaan ja huikkaan että lähen iltalypsylle, ruoka on pöyvässä :D
uunipotut matin tapaan :LOL: :LOL: ja salaattia sitten pottujen yläpuolelle :LOL: :LOL: :LOL:
Jos sun ja sen työkaverin huumori riittää, ni tee oikeesti niin :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei pakastimesta voi nakata mitään suoraan uuniin
Mikä laki niin sannoo? Mies tekkee monesti pakastimeen ruokia että saan syyä jos oon yksin kotona, yleensä mie ne sieltä kyllä nakkaan suoraan mikroon ja syön. :whistle: Uunihan se on seki...

Pistin nyt sinne niitä lohkopottuja seuraksi, antaa munan paistua rauhassa, on tässä jonku verran aikaa. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Jos sun ja sen työkaverin huumori riittää, ni tee oikeesti niin :D
ihan varmasti riittää huumori :LOL: :D

Mulla on masturbaatioketju jäänyt kokonaan lukematta, joten ei mulla ole aavistustakaan millaista makkaraa ap paistelee. Mutta jos se on edelleenkin syömäkelpoista niin ei kun pöytään vaan. Paitsi jos se kaveri on vähän ujompaa sorttia, niin sitten voisit pilkkoakin.

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-arjen sankari-:
Mulla on masturbaatioketju jäänyt kokonaan lukematta, joten ei mulla ole aavistustakaan millaista makkaraa ap paistelee. Mutta jos se on edelleenkin syömäkelpoista niin ei kun pöytään vaan. Paitsi jos se kaveri on vähän ujompaa sorttia, niin sitten voisit pilkkoakin.
Joo, siinä puhuttiin millä kaikella naiset masturboi ja joku sano että lenkkiki ollu käytössä. Mie totesin ettei rualla saa leikkiä ja kerroin uunimakkaraan ohjeen. Ei sen kummempaa. En tiä siitä kaverista millanen tyyppi lie, mut kyrpää ne nyt joutuu syömään kera lohkopottujen :D

vvvv
Mie katoin pöydän nätisti ja siirryin makkariin, kuulu kolinaa eteisestä ja hetki siitä totaalirepeäminen, kumpiki ukko nauraa räkättää. Tulleekohan niitten syömisestä mittään. Nyt minua hävettää :ashamed:
Tavallinen makkara makkaranakin leviää paistuessaan, ihme kyrsä jos on veistetyt muotonsa säilyttänyt uunissa repeämättä..

Alkuperäinen kirjoittaja vvvv:
Mie katoin pöydän nätisti ja siirryin makkariin, kuulu kolinaa eteisestä ja hetki siitä totaalirepeäminen, kumpiki ukko nauraa räkättää. Tulleekohan niitten syömisestä mittään. Nyt minua hävettää :ashamed:
Tavallinen makkara makkaranakin leviää paistuessaan, ihme kyrsä jos on veistetyt muotonsa säilyttänyt uunissa repeämättä..
Siinäpä se taito piileeki. Kokeile nii tiät.

Yhteistyössä