Mihin mie piilotan tuon uunimunan?

Jos joku muistaa sen masturbaatioketjun jossa kerroin kuinka lenkistä voi veistellä hepin ja paistaa uunissa. No mie tässä tylsyyksissäni tehin sellasen, sielä se on uunissa ja ukko pisti just viestiä että sen kaveri tullee tännään syömään meille ko ollu töissä tuossa lähimetällä :xmas: Käski nakata uuniin jotaki pakastimesta. No just.

Läppäsen siis kyrvän pöyvälle ja sanon bon apetit? :|

-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
taas outo aloitus.voiko jonku elämä oikeesti muka olla aina tollasta muka hauskaa ja noloo ja kaikkee.
Miljoona kertaa mieluummin mä näitä luen kuin sitä ainaista "koska tulee lapsilisät" tai "mitä tänään syötäisiin".

Ei kuule oo pakko avata jos ahdistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:
Mä laittaisin makkarat pöydälle ja lähtisin ite käymään lenkillä sillä-aikaa ku ukkoväki syö.. :D
Jos laittais lohkopottuja ympärille jättipalleiksi :LOL: Kauniisti tarjottimelle ja kupu päälle, ovella kävelen vastaan ja huikkaan että lähen iltalypsylle, ruoka on pöyvässä :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
taas outo aloitus.voiko jonku elämä oikeesti muka olla aina tollasta muka hauskaa ja noloo ja kaikkee.
voi olla. mie tunnen parikin samankaltasta ihmistä, ovat minun parhaita ystäviä :D

ja miksi tämä ois keksimällä keksitty alotus? jos osaisin veistää niin toisin töihin tommosia uunimakkaroita :LOL:

Yhteistyössä