Mihin mä voin viedä noita leluja/vaatteita/kirjoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tyhmä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tyhmä"

Vieras
Tosi hyväkuntosia tavaroita.
Tässä ennen joulua siivosin kaikki kaapit ja nyt olis paljon tavaraa mitä omat lapset ei enää tarvi ja jouluna tulee kuitenkin lisää.
Mihin vois noita viedä, en oo ennen tällasta tehny, mut nyt alkanu jotenki säälittää ne lapset jotka ei saa mitään jouluna....

[QUOTE="mä";22638019]jos ne on käytettyjä niin eihän niitä haluta joululahjaksi antaa[/QUOTE]

Joukossa on kyllä uusia kirjojakin, avaamattomia piirrettyjä... meillä kun tota tavaraa on ja tulee joka tuutista.

Iltapäiväkerhot, kaverit, hyväntekeväisyyskirpparit, MLL, perhekerhot, sairaalan lastenosastot. Maailma on täynnä paikkoja, joissa tavaraa ei vielä ole liikaa.
Ja kyllä ainakin kirjoista pitäville voi antaa käytettyjä lahjaksikin. Itse olen aina rakastanut saada kirjoja, kunhan niiden sivujen väleissä ei ole ruokaa.

Vie myyntiin kirpparille tai jos ei ole aikaa viedä kirppikselle myyntiin niin lahjoita johonkin kirppikselle jotka ottavat vastaan esim lähetystori Frida ja Uff laatikkoon voi kans tiputtaa ja voihan vaikka myydä myynti palstalla tai antaa ilmaiseks jos ei halua mitään niistä ottaa ;)