Mihin mä soitan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Mulla nyt kuukautiset kaksi viikkoa myöhässä. Välillä testissä epämääräisiä haamuja, välillä negaa. Samalla testillä testattuna.
Aamupahoinvointi pahenee ja vihlaisuja on alavatsalla.
Mihin mä soitan että saisin jotain tietoa missä mennään? Lääkäriin, neuvolaa..? Pääseekö labraan verikokeeseen ilman lähetettä?

Vauva olisi niin kovasti toivottu, mutta kyllä kai tuo testi jo näyttäisi vahvaa plussaa, jos raskaana olisin. :( Kohdunulkoinen tulee mieleen, mutta miten saisin tähän jotakin selvyyttä ja mihin otan yhteyttä. Auttakaa, oon ihan uuno näissä asioissa!

Neuvolaan. Minulla oli kohdunulkoinen raskaus aikoinaan ja raskaustesti alkoi näyttää vahvaa plussaa silloin kun kuukautiset olivat 5pvä myöhässä. Ei se muuttunut enää takaisin negatiiviseksi ennenkuin keskenmeno oli kunnolla ohi.. Ikävä sanoa näin kun vauva toiveissa teillä, että luultavasti testit ovat negatiivisia. Kovin kovasti kun vauvaa toivoo niin niitä haamuja saattaa toisinaan testeissä nähdä....?

Kyllä se on vähän vaikeeta, kun menkat aiemmin ollut kellon tarkat ja nyt noinkin paljon myöhässä, muttei kuitenkaan mitään viivaa, jota voisi plussaksi sanoa. Pakosti tulee mieleen, että mikä nyt on? Vauva olisi niin toivottu, muttei tässä uskalla mitään toivoa. :( Tätä on pari vuotta yritetty ja hoitoihin ollaan menossa..

Mä soitin suoraan oman terveyskeskuksen päivystävälle terveydenhoitajalle ja kerroin tilanteen. Sieltä ne osaa ohjata eteenpäin, joko neuvolaan tai lääkäriin.

Yhteistyössä