Mihin loppuvuoto jäi?

Hei kaikille!

Tein positiivisen raskaustestin viime viikon sunnuntaina ja tänään olisi viikkoja kasassa 5+2. Viime viikon tiistaina ( siis ennen testin tekemistä) tuhrutin hyvin vähäisesti ruskeaa tuhrua ja tuona päivänä myös testi näytti negatiivista. Tuhrua tuli parisen päivää. Ja sunnuntaina tosiaan sitten se positiivinen testi.

Mitään raskausoireita ei ole ilmaantunut. Eilen mahaa juili hyvin menkkamaisesti parisen tuntia, mutta ei kovasti. Tänään aamulla sitten herätessäni ja paperilla pyyhkiessäni paperiin jäi mielestäni suhteellisen paljon hyvin tummaa verta, jossa oli ihan pikkuriikkisiä muutaman millin hyytymiä. Mutta tuon aamun jälkeen ei ole vuotanut sitten enää tipan tippaa. Eikä mahaakaan ole juilinut. Mitähän tässä kävi? Keskenmenohan se todennäköisesti on, mutta missä se loppuvuoto on?

Olen saanut aikaisemminkin keskenmenon viikoilla 5+5, mutta tuolloin vuoto kesti useita päiviä ja siinä oli todellakin isompia hyytymiä. Voiko olla että kaikki raskausmateriaali olisi tullut aamulla paperiin pyyhkäistessä vai pitääkö minun mennä kaavintaan vai voiko olla olemassa pieni mahdollisuus että keskenmenoa ei olisi tapahtunutkaan vielä? Onko kenelläkään vastaavaa kokemusta? Ja siis kirkasta verta ei ole tullut..

Kiitollisena vastauksia odotellen,

Myttö
 
Mulla ei ole ihan vastaavaa kokemusta asiasta, vaikka 5 keskenmenoa olenkin elämäni aikana kokenut. Mielestäni tuo ei ole välttämättä keskenmeno. Vaikea sanoa. Silloin, kun nuorimmaistamme aloin odottaa, niin ihan alkuun tuli rusehtavaa vuotoa muutamana päivänä normaalien kuukautisten paikalla. Vuoto ei ollut veristä. Mahakin tuntui ensi alkuun kipeälle, niinkuin menkat alkaisi. Rupesin epäilemään, että olisin raskaana, kun tuli niin niukat kuukautiset ja niinhän silloin olinkin ja tyttö syntyi 41+3 terveenä. Nyt asiat ovat taas toisin... Kannattaa mennä ultraan vaikka yksityiselle, kun normaalien sydänäänten pitäisi kohta alkaa näkyä viikkojen puolesta. ns.ohivuotoja on joillakin. Mielestäni sinulla on toivoa :hug:
 

Yhteistyössä