Mihin laittaisin nuo vaatteet kaupan? Huutiksessa ei mene ja ilmaiseksi en anna...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli tällä hetkellä ne on huuto.netissä pakettina. Hintaa yhdelle vaatteelle tulee euron. Ovat ihan ajanmukaisia, ei mitään kasarirääsyjä.

Olen koittanut pakettina ja yksitellen. Ei mene...Missä lienee vika.

Juu, voisin toki ilmaiseksi antaa, mutten halua, itse kuitenkin lähes kaikki uutena ostanut ja niistä amksanut. Nykyään kai tarjontaa liikaa. Ihmettelen vain, miten joku saa vaatteistaan esim kirpputoreilla monta sataa euroa...

Jotkut menee huutonetissä, mutta jotkut taas paremmin kirpparilla. Mutta kirpparilla hinnan pitää olla max 2,00 ? MIELUUMMIN esim 0,50? tai 1? kpl. Ja kun niitä vaatteita on kymmeniä/satoja niin kyllä sieltä ihan hyvät rahat saa ;)

Jos sulla on 50 "tavallista" henkan&maukan, Cittarin, Prisman tms. liikkeen vaatetta paketissa, maksaa paketti postikuluineen jo aika paljon.

Se 0,50 hinta /tuote on lähempänä oikeaa ihan tavallisille käyttövaatteille

mulla samaongelma :/ ja kun ihan tavallisia vaatteita on, just h&m ja markttia vaatettakin joukossa niin eihän ne kellekään kelpaa, vaikka erittäin siistejä ovat vielä :( oon kanssa koittanut yksitelen ja pakettina. viimeks koitin jopa sillä 0,50e:llä, mut ei kelvannu ei. kirppareita ei ole edes tässä lähistöllä ja autoa kun ei ole niin ei voi kovin pitkälle lähteä kuskaamaan. ei kai s auta kun kasata ne tuonne kaappiin ja koittaa joskus uudestaan. huoh.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Laittaa lähtöhinnaksi 0-euroa niin eiköhän ala kauppa käymään. Ostaja se on joka hinnan määrää, ei myyjä.

Mut sit taas mieluummin korkea lähtöhinta ku hintavaraus.
Ei oo mitään mieltä huutaa tuotetta, jossa lh 0e ja hintavaraus 20e. Tuntuu turhauttavalta huutaa, kun tietää että jos kukaan muu ei huuda niin ei sitä pakettia kuitenkaan saa. Tai sitten ei jaksa kokeilla kuinka suuri se hv mahtaa olla.
Mieluummin lähtöhinta semmoseks millä sen suostuu myymään.

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Mut sit taas mieluummin korkea lähtöhinta ku hintavaraus.
Ei oo mitään mieltä huutaa tuotetta, jossa lh 0e ja hintavaraus 20e. Tuntuu turhauttavalta huutaa, kun tietää että jos kukaan muu ei huuda niin ei sitä pakettia kuitenkaan saa. Tai sitten ei jaksa kokeilla kuinka suuri se hv mahtaa olla.
Mieluummin lähtöhinta semmoseks millä sen suostuu myymään.

Tuota hintavarausta minä en kyllä ymmärrä ollenkaan. Pitäisi poistaa koko juttu. Mutta jos laittaa tavaran aidosti myyntiin siihen hintaan että se menee kaupaksi niin silloin lähtöhinnaksi 0 eikä hv. Silloin tavarasta saa juuri sen hinnan minkä kuluu.

Yhteistyössä