Mihin laittaa aikuisten vaatteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bouli

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
4 072
0
36
Kirppiksellä ja huutiksessa menee hyvin kaupaksi lasten vaatteet mutta ei kai kukaan noissa osta aikuisten vaatteita vai ostaako,onko kukaan myynyt.Mulla kun olisi vaatehuone täynnä ihan uudenveroista tai muuten vain hyvä kuntoista vaatetta(on ihan tältä vuosi tuhannelta eli ei mitään sata vuotta vanhoja rytkyjä )joita ei tule pidettyä kun ei mahdu päälle :ashamed: Mietin että mihin ne voisi laittaa tai missä myydä?Vai lahjoitanko johonkin?

Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:
Kirppiksellä ja huutiksessa menee hyvin kaupaksi lasten vaatteet mutta ei kai kukaan noissa osta aikuisten vaatteita vai ostaako,onko kukaan myynyt.Mulla kun olisi vaatehuone täynnä ihan uudenveroista tai muuten vain hyvä kuntoista vaatetta(on ihan tältä vuosi tuhannelta eli ei mitään sata vuotta vanhoja rytkyjä)joita ei tule pidettyä kun ei mahdu päälle :ashamed: Mietin että mihin ne voisi laittaa tai missä myydä?Vai lahjoitanko johonkin?

minä vein kasan toppatakkeja ja tuulitakkeja kirpputorille. Ne ainakin menee kaupaksi ja kenkiäkin olen myynyt. Miesten paidat ym. menee. Naisten isot vaatteet ei mene, mutta pienet voi mennä.

Mulla ois kans vinot pinot hyviä ja nuorekkaita vaatteista. Pitänee ehkä kokeilla kirppistä, jotenki en millään saa laitettua huuto.nettiin, kun ei jaksa alkaa kuvaileen ja syynään suurennuslasilla, et onko jotain pikkuvikaa. Tavis kirppiksellä saa ostaja heti ite syynätä eikä tule mitään sanomista, jos ostaa ja sit ei miellytäkään.

Mä olen vähän seuraillut huutista niin siellä ei mene kuin jotkut ihan uudet vaatteet tai joku ihan sika kallis ja huippu merkki mikä myy.Ja vaikka hinta olisi ihan 2e pusero tai neule mutta olisko sitten että huutiksessa karsii jo tuo postimaksut aina..normi kirppiksellä ei ole itse tullut edes koskaan käytyä kun musta se on jotenkin vaikeaa,mut ehkä se pitäisi kokeilla.

No mulla on lähinnä neuletta,puuvilla neuletakkia,puseroa,paitaa yms yms,housuja vähemmän kun ne mahtuu päälle ihan itselläkin.Jos vaikka kokeilisi huutikseen laittaa ihan 0e lähtöhinnan eikä hv:tä ollenkaan niin voisi varmaan mennäkkin..jos siis yksittäin myy..saisi jokainen valita minkä huutaa.

Mulla on aika paljon tuota m koon vaatetta kun sitä kokoa käytän itse mutta lasten syntymän jälkeen tuo rintavarustus on niin paljon kasvanut eli nuo paidat on vähän niin kuin napa mallisia mulle joten ei hyvä :ashamed:

Yhteistyössä