Huutisongelma: vaatteet ei mene kaupaksi edes eurolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pee aa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä ainakin myönnän, että jos toinen myy samaa tuotetta kympillä ja toinen kahdella eurolla, niin minä ajattelen, että siinä 2 euron tuotteessa on joku vika. Samoin kuntoa pitäisi jaksaa kuvailla muutamin lausein mikäli käytetty, pelkkä luokittelu "hyvä" ei riitä.

Postimaksut olisi hyvä olla valmiiksi hinnoiteltu, ei jaksa jokaiselta kysyä erikseen postimaksuja.

Huuto.netin hakutoiminto on ihan persiistä, joten kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että otsikko on oikein kirjoitettu (tai siten kuin 90% ihmisistä sen kirjoittaa). Esim. jos minä etsin "Kuva-Atlas" ja myyjä on kirjoittanut otsikkoon Kuva Atlas, niin se haku ei löydä sitä, eikä ostaja siis löydä haluamaansa tuotetta.

Minua myös korpeaa liian pitkät huutoajat, eli viikko on kyllä ihan max mitä jaksan sulkeutumista odotella, mieluummin lyhyempi tai sitten mieluusti ostan osta heti -hinnalla, jonka pitää olla melko edullinen.

Samoin, juuri meni paketti jossa lähtö 0€ ja korotus olis muistaakseni 2€. 26€ sain paketista, ihan tavallisia käyttövaatteita pienelle pojalle. Ei edes mitään merkkivaatteita. H&M,lindex,anttila ym.

Kaipa se on paljolti myös siitä kiinni et se paketti on sellanen jossai kaikki vaatteet mielyttää ostajaa. Yksittäin tulee kalliiksi postikulujen takia.

[QUOTE="battimanni";22891920]just pääsin eroon kasoista vaatteita mitkä luokittelin tyydyttäviksi kotivaatteiksi.
lähtö oli 0.5 senttiä ja korotus samaa ,sain muutaman kympin.[/QUOTE]

No mä myin just kans 50 vaatetta, vauvanvaatteita yksittäin, toppahaalareita ja ohuempia.. ihan perus Lindexiä ja H&M:ää, sain melkein 200 euroa vaikka alotushinnat oli 1-2 euroa ja korotus 50s! Jotkut meni kalliimmalla kuin mitä itse olen maksanut. Siellä ne oli sikin sokin eri osastoilla, en mitään pannut näyteikkunaan tai muualle näytille. Aina mulla on käynyt kauppa ja niin käy nytkin.

välillä menee ihan pyräyksittäin ja tuntuu, että saa postittaa jatkuvasti, kun kauppa niin vilkasta, ja ihan perussettiä, uusretroa, tavallisempaa, huonekalua, lastentarviketta. sitten tulee taas kausia, ettei mikään mene, mutta toisaalta lisäilen sinne tyrkyksi aina jotain speciaalia, kaappien kätköistä. nyt aion lisätä marimekon farkkutakin, joka aivan uudenveroinen, varmasti menee kaupaksi samantien:D

En ole koskaan myynyt mitään huutiksessa, ostanut kyllä paljonkin :) Vaatepaketeista on sellaisia kokemuksia, että usein niihin laitetaan täytteeksi aika huonoakin tavaraa - kaikista ostamistani olen heittänyt vähintään pari kolme vaatetta roskiin. Yksittäin ostetut ovat tähän mennessä olleet myyjän kuvausta vastaavia. Hyvät kuvat - mieluiten yksitellen - ja koko merkittynä joka vaatteesta vaikuttaa ainakin minuun positiivisesti. Tekstiä ei mielellään liikaa, en jaksa lukea rivikaupalla kuvausta vaikkapa vaatteen värisävystä.

Yhteistyössä