Mihin kirppikselle pk seudulla myymään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huldaliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huldaliina

Vieras
Mikähän olis paras paikka koittaa päästä eroon lähinnä lastentarvikkeista, vaatteista ja leluista pk seudulla? Itsellä on kokemusta vaan Hietsusta ja sinne ei oikeen enää tarkene mennä ;)

[QUOTE="jaa-a";22347610]Suosittelen jäähallin kirppistä. Se on tänäkin viikonloppuna la ja su. Lisätietoa löytyy googlettamalla jäähallin kirppis.[/QUOTE]

Kiittis, olin kokonaan unohtanutkin jäähallin kirppiksen sitähän vois kokeilla.

Vekarakirppis Kumpulassa on hyvä (myy hyvin, kivat porukat töissä) ja helppojen yhteyksien päässä, noihin erikoistunut kirppis. Mutten tiedä onko nyt hyvin pöytiä tarjolla.

Itse käyn hakemassa lasten tarvikkeita MLL:n paikallisosastojen järkkäämistä kirppareista. Myyntipöydät siellä on edullisia (5-10e), jolloin myyjätkin pitävät hinnat järkevällä tasolla ja kauppa käy. Jotkut (muistaakseni Tapiola ja Olari, ottavat tuotteet itse myyntiin, ja ottavat provikan myydyistä tavaroista, näille kirppareille on aina kilometrin jono. Helppoja ostajille, kun kaikki lajiteltu koon mukaan, lelut, varusteet, vaunut, rattaat yms. omilla paikoillaan.).
http://uudenmaanpiiri.mll.fi/tapahtumakalenteri/paikallisyhdistysten_kirpputorit/

Yhteistyössä