J
juntti kaupungista
Vieras
mä en ole koskaan lähettänyt kutsuja mihinkään muihin juhliin kuin häihin. siis en ristiäisiin, lakkiaisiin, rippijuhliin tai synttäreille. meillä on suvun ja kaverien kesken ollut tapana olla sen verran tiiviissä yhteyksissä, että kyllä jokainen tuommoiset juhlat tietää etukäteen ja tietää myös olevansa tervetullut perheineen juhlimaan.
mutta onko muilla tapana lähettää ihan läheisillekin kutsut vaikka lapsen ristiäisiin?
mutta onko muilla tapana lähettää ihan läheisillekin kutsut vaikka lapsen ristiäisiin?