Mihin ihmeeseen työnnän näitä huonekaluja??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Peppi85

Aktiivinen jäsen
28.04.2005
4 115
0
36
Siis semmosia, joita ei voi enää eteenpäin myydä, eikä ole lähetystorikamaksikaan kelpaavia, kun ovat rikki jne.

Mihin voi pienen komeron laittaa? Se on puuta, ollut meillä vaatekaappina.

Entä rottinkituolin? On todella iso ja painava. Niitä on 2, mutta toinen aika hyvässä kunnossa ja sen ehkä saisin yhdelle kaverille annettua.. Kuten myös ton aurinkotuolinkin mahdollisesti...

Sit on yks Ikean muutamankympin kirjahyllykkö, ottaiskohan joku lähetystori sen ja voiko sen vaan viedä sinne vai miten se järjestetään?

Meidän talonyhtiössä ei oo koskaan ollut talkoita, eikä myöskään mitään jätelavaa, vaikka hyvin usein sellaiselle olis tarve ollutkin |O

Missä kannattaa myydä vauvanvaatteita? Huutonetissäkö? Se on aika työlästä, eikä mulla edes aijaa oikein toimi :/

Kierrätyskeskus ottaa vastaan ehyttä tavaraa, sitten vaan loput kaatopaikalle. Lastenvaatteita minä vien sellaselle vain lastenvaatteita myyvälle kirpparille sitten käyn katsomassa tulokset viikonpäästä.

Jos ne huonekalut on edes jollain tavalla käyttökelpoisia, laita marketin ilmotaululle iso lappu ANNETAAN. Noutoperiaatteella, eli saa viedä pois jos noutaa. Mä esim. haluaisin ovellisia kaappeja isännän rasvaisille työkaluille halliin, mutta ei viitsisi uutta sinne laittaa lian sekaan. Jos vaan suurin piirtein kaappi pysyisi koossa, se riittäisi. Vois mennä tuolla lailla.

Kiitos vastanneille. Tavarat löysi paikkansa, kuntonsa mukaan ;) Mikä meni jätelavalle, mikä kierrätyskeskukseen, kaverinkin halusi ja oli oikein iloinen siitä rottinkituolista, ei se niin huonossa kunnossa sit ollutkaan, ihan käyttökelpoinen vielä =)