Mihin Facebook-ryhmiin kuulut?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Buena Vista Social Club, A cup of tea solves everything, Ilman telkkaria, Autottomat, Säilyttäkää Rotuaarin Pallo!, Eat&Joy Maatilatori, Tivoli Sariola, Savusauna, Pelastetaan Suomalainen Maidontuottaja, Baker'sin kuoharit , Porkkanamafia Helsinki, Yliopistoliikunta, Helsinki, Vaihtorinki HKI, Ossaan puhua oulua., VÄHEMMÄN, HITAAMMIN., Ruskeasuo, Roskalava HKI, Untorock, Etelä-Suomen Vasemmistonuoret , Ennustus, Kriittinen pyöräretki, Ateneumin ystävät, PPO, Etnologit, NEFA-Helsinki ry, Rekku Rescue ry, Can we find 1 MILLION people that DON'T want smoking back in pubs?, Yhdyssana on yhdyssana, Hotel de Gerstekorrel staff, Vi som har jobbet i Geiranger!, Uluko-oululaiset, Suomen Kansallisooppera

Noihin nyt ainakin :D
 
Täs on muutama

jos se ryyppääminen ei nyt lopu se saa luvan jatkua!! :), Jos ryyppää vitutukseen on alkoholin oltava maksutonta -lakialoite, Aamukahvi on pyhä rituaali, Aina on hyvä sää dokata!, Se mikä ei tapa, vituttaa., Vituiksmän, Lopeta liikunta, Seksi pitää kunnossa!!, Huumorintajuttomat, tunnekuolleet ja kalseat metallistit, Plussalaiset, Aja sivuun ni revin sulta pään irti!, Vittu kun vaan aina panettaa o_O, Skippie's bar, Hidastelijoilta kortti pois ja sakko kouraan!, Suuseksi ja muu seksi saa mielen iloiseksii., Kappas, lempijuomaani alkoholia!, Pikapano piristää!!, Vitutuksen määrä on vakio, syyt vaan vaihtuu!, Kyllä taksi porsaan kotiin ajaa., Timo Soini Brysselin koneeseen., Asiakas on AINA oikeassa..? EI V*TTU TODELLAKAAN!!!!!, Vittuako mä muiden mielipiteillä kun mulla on omat!, saatan kirjoitella naamakirjaan juovuspäiten, Kesäksi rapakuntoon!!!, Ei vittu taas panettaa!!!!!, Ei menny taas ihan niinku elokuvissa, Älä jätä kaljaa yksin kuumaan autoon!!, Tappakaa pedofiilit mahdollisimman hitaasti!!!, Radio City Helsinki, Ei avioliittoa ennen seksiä!, Aamuseksi, iltaseksi, yöseksi, päiväseksi? - Aiva sama, kunhan sitä on :)
 
SorrowSong

1974 - The Best Year To Be Born EVER!, Aasiakas.net, Alle 160 ja ylpeä siitä!, Costello Hautamäki on ROCK!!, Dr. Feelgood Appreciation Society, ei aina jaksa siivota,saatana, Ei lopu pyykki pesemällä.Ei., Ei me juoruta, me vaan raportoidaan., eka olin et ei vittu,mut sit mä olin et ei saatana, En mä tiedä, kysy kylältä, Eniten vituttaa kaikki, Finnish design glass lovers, Francine, Haluutko kuulla jutun? No mä kerron kuitenkin., Havana Black, Hurriganes, i love my dog, I remember the Dinosaurs!, Ikäänny mutta älä aikuistu, Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn, Itsensä kerran, jos toisenkin, nolanneet ;), Jimmy Nail appreciation society, Kaikesta huolimatta hyvä äiti, Kasarikakarat, Katkerat Vanhat Kurpat, Kyllä taksi porsaan kotiin ajaa., Periksi ei anneta, ennen kun sydänkäyrä on suora! jne jne jne....
 
metsänpeitto
Yli 30 erilaista ryhmää. En kuulu plussalaisiin :xmas:

Mm

Pro kotimainen kirjallisuus, alternative housing/sustainable housing/traditional/modern hybrid housing, amazonails, Stop the Stares, Bensaa liekkeihin!, Äiti on vähän lapsellinen, Minä olen elinluovuttaja, Vaihtorinki Tampere, Tee elinsiirtotestamentti - pelastat ihmishengen, Ville Leinonen & Valumo, EKOTEKO ON MUN JUTTU!, Kaikille lapsille samat mahdollisuudet oppimiseen., Täti pitää vähän kättä reidellä, Kuinka pitkälle hänellä on oikeus päästä?, GMO-vapaa Suomi, Erityisten lasten vanhemmat, Liver Families, Biliary Atresia Awareness, Vaihtuvan todellisuuden kerho, Leena Krohn, Vikatikki - We love Green Wing , Joku raja! , Lahja elämälle
 
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
^Mä oon aina miettinyt että millaset tyypit liittyy noihin ryyppyryhmiin ja kaikkiin tosi "humoristisiin" ryhmiin...Nyt sen tiedän...
Ja mitä vikaa? Enpä muutenkaan jaksa ottaa tätä elämää kovin vakavasti, niin sujuu paremmin.

Ihan ykkösii on

Mieluummin humalahakuinen juominen, kun jumalahakuinen huominen!

On mukava olla tekemättä mitään ja sen jälkeen levätä

Hauskaa voi pitää ilman viinaakin, mutta minä en ota sellaista riskiä..

Seksi on ainut asia missä tyydyttävä on parempi, kun kiitettävä.

Alkoholi ei ratkaise ongelmia, mutta eipä kyllä maitokaan

Alkoholi pukee mua ja yleensä myös riisuu..
 
Kuulun mm. näihin:

Pohjois-Karjala, Moni rakastaa sinua, KÄYTÄ TURVAVYÖTÄ!, Kansanedustajille palkanalennus, En mä tiedä, kysy kylältä, Rasismi ei ole isänmaallisuutta, Vian ei tarvitse olla iso, jos se on päässä., Earth Hour, Ikäänny mutta älä aikuistu, Kahvi, Parempi yksi ruuvi löysällä kuin kymmenen kireällä, Vastustan KOULUKIUSAAMISTA!, Vaimot, Se on helppoa kun ei osaa, Avon Finland, Kasarikakarat, Rahapussillani on anoreksia , Suomeen saatava rankemmat tuomiot eläinrääkkäyksestä, Ei me juoruta, me vaan raportoidaan., STOP PENTUTEHTAILLE, Murrehirmut, Santa Claus lives in Finland,Tee elinsiirtotestamentti - pelastat ihmishengen, 100 000 vastaan Itä-Suomen hovioikeus, Against Animal Cruelty, Vessapaperin tulee pyöriä telineessä kuvan osoittamalla tavalla, Addicted To Coffee ?
 
SIX DEGREES of separation., Naiset vs Miehet, Vastustan Yle-veroa, All Facebook Females Unite In One Group! {JOIN AND INVITE FEMALES ONLY!! }, Mä oon rahiksella töissä, mullon vittu varaa!, Vihaan Moodlea, Santa Claus lives in Finland, Finland vs Sweden, Denmark and Norway first to 500.000 members, Tume kunnanvaltuustoon!, Plussalaiset, Starving Dogs is not art - Please stop this Artist!, PYSÄYTETÄÄN SUOMI JOS BENSAN VERO EI TIPU !!!, Turun eläinhoitolaa ei saa lopettaa!, Vaimot, Pori!
 
Kaisa76
Jäsen:
Kalsarikännejä ei lasketa viihteellä olemiseksi!!, EI MYYDÄ MEIDÄN RAKASTA ISÄNMAATAMME VENÄLÄISILLE!!!, Kyllä nyt yhen voi aina ottaa!!!, Vessapaperin tulee pyöriä telineessä kuvan osoittamalla tavalla, Ei nouse hissi ylimpään kerrokseen... :D, STARGATE, Kylmä kahvi kaunistaa,mut maha ei vedä niin paljoo mitä naama tarvis!!!!, VAUVA 2009, Toimintaohje naisille!!!, No oli se kännissä ainakin vitun kova idea!, Facebook Music, Olen hölmöillyt jonkun tämän ryhmäläisen kanssa..., Chevrolet, Lonkero siepot, Kebabin ystävät, Poliisikoira Rex (Kommissar Rex), 90s Eurodance, Aina on hyvä sää n*ssia :), Tunteella ja ammattitaidolla syntyy aito ja oikea vitutus, Ahtiala, Karhu Korpisavu, Gmail, Voita ilmainen matka Kultahietikolle - KultaRahaksi.fi, Leffa-Friikit, TV1000, Iso kalu on siunaus...mutta pienelläkin saa asiansa sotkettua., panisitko vastaan jos panisin sua? vai etkö panis vastaan jos panisin sua?, Krapulassa panettaa ihan vitusti!, Anttilanmäen ala-aste, Mökkeily on loistavaa
 
K-T-P
Uusi ryhmä facebookissa, jos olet huumeita ja niiden käyttäjiä vastaan niin liity tähän ryhmään.

sivuilla mm. hyödyllisiä linkkejä, keskustelupalsta jossa voi avautua koskien huumeita... Ryhmä kehittyy siihen liittyvien ihmisten mukaan, ja ryhmää valvotaan aktiivisesti.

http://www.facebook.com/share.php?appid=2530096808&src=box&tid=153038174548&u=http%3A%2F%2Fwww.maailma.net%2Ftiedonhaku%2Fterveys%2Fhuumeet#/group.php?gid=153038174548
 
mammaliii harmaana
Plussalaiset, TÄYSIMITTAINEN KAPINA MEDIAMAKSUA VASTAAN, Kotihoidontukea korotettava, MAASSA MAAN TAVALLA, TAI MAASTA POIS., mies on perheen pää mutta nainen on se joka sitä päätä pyörittää, Kansainvälinen huumeiden vastainen päivä 26.6, Aamuseksi, iltaseksi, yöseksi, päiväseksi? - Aiva sama, kunhan sitä on :), Miehet tekevät naisista nalkuttajia., Matti Inkinen R.I.P, Pienen ihmisen onnellisuus on tärkeintä ? , Moni rakastaa sinua, KÄYTÄ TURVAVYÖTÄ!, Palomieskalenteri 2010, Kansanedustaja Pentti Oinonen pariutukoon itse hauvelinsa kanssa!, Niko Kapanen, Syrjivä verenluovutuskäytäntö kitkettävä Suomesta!, Vastustan Yle-veroa, Minä olen elinluovuttaja, Veljelläni on pirun hyvännäköinen sisko!, Rahapussillani on anoreksia , Vian ei tarvitse olla iso, jos se on päässä., LAPSILISÄÄN JÄRKEVÄ KOROTUS!, En mä tiedä, kysy kylältä, Käytä sitä vilkkua, saatana!, Älä puhu mun elämästä, jos et oikeesti tiiä siitä mitään!, I remember the Dinosaurs!, Lastenruokapurkit pantillisiksi!, Timo T.A. Mikkonen ja Nina Mikkonen boikottiin mediassa!, SANNA IN THE WORLD!!!!!, Hyvä seksi, Parempi mieli, Lapsiinsekaantuneiden kuvat ja nimet julkiseksi nettiin!

Näihin kaikkiin kuulun... :)
 

Yhteistyössä