Mihin baariin mennä Tampereella torstai-iltana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulkopaikkakuntalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Ulkopaikkakuntalainen

Vieras
Ollaan työporukan kanssa koulutuksessa ja olisi kiva suunnata vähän viihteelle, mutta minne täällä kannattaisi mennä? Ollaan n. kolmekymppisiä ja kaipuu olisi tanssimaan (siis ei mitään paritansseja kuitenkaan). Minne mennä?

London, Henkka, ja Bricks on ainakin semmosia missä on menoa arki-iltaisinkin. Eikä mitään teinipaikkoja, kuten esim. onnela tai love hotel. Gloriakin on hyvä, mut siellä en oo ikinä ollut arki-iltana, joten en tiedä mikä meno siellä olis.

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona harmaana:
Mä suosittelen ehdottomasti Hellää! :D Tai sitten Infernoa :D

Nää oon munkin listallani kärjessä...

Psri viikkoa sitten löysin Sputnikin jonka kelpuutan listalleni myöskin, on ehkä populistisempi kuin edellä mainitut.

Aa, mä rakastan Hellän henkilökuntaa :D Harmi vaan kun ei tän raskauden takia pääse reissaamaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Mä suosittelen ehdottomasti Hellää! :D Tai sitten Infernoa :D

Nää oon munkin listallani kärjessä...

Psri viikkoa sitten löysin Sputnikin jonka kelpuutan listalleni myöskin, on ehkä populistisempi kuin edellä mainitut.

Aa, mä rakastan Hellän henkilökuntaa :D Harmi vaan kun ei tän raskauden takia pääse reissaamaan :(

Mä en itseasiassa oo koskaan käyny hellässä, mutta tavoitteena se on. Infernossakin oon käyny n. kerran vuodessa. Mitäs asun niin kaukana...

Yhteistyössä