Mihin aikaan päivällä kaupassa on vähiten eläkeläisiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luultavasti sama henkilö on aloittanut ketjun Vauva av:lla tyyliin,
eläkeläiset valtaavat uimahallit.
Nettikeskusteluissa olen huomannut kasvavaa vihaa eläkeläisiä ja työelämän ulkopuolella olevia kohtaan.
Käyn kaupassa silloin kun haluan vaihtelevina kellonaikoina.
Vain kotivaras kyselee milloin eläkeläiset ovat todennäköisimmin poissa kotoaan.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
”Mummot ja paapathan”, ovat ihania!❤️🥰😍

Tuolla kun on reissun päällä KehäIII ulkopuolella niin ovat lisäks puheliaampia!❤️

AP: lle sellainen pikku vinkki, että kuuntele vanhempia ja viisaampia! Jäät ihan aidosti paitsi tärkeistä asioista jos välttelet heitä.

AP: lle sellainen pikku vinkki, että kuuntele vanhempia ja viisaampia! Jäät ihan aidosti paitsi tärkeistä asioista jos välttelet heitä.
En oo ap, mut enpä ole saanut ruokakaupassa ikinä neuvoja eläkeläisiltä. Mitä tärkeetä ne sulle kertoilee ostosten ohella?

Tänään kävin heti 12 jälkeen kaupassa ja se oli täys eläkeläisistä. Niistä on tosi vaikeeta päästä ohi varsinkin vaunujen kanssa. Ne jää seisoskeleen hyllyjen eteen ja joutuu huutaan niille, et väistäis. Tänään joku mummeli jätti kärrynsä keskelle kapeeta käytävää, kun haki jotain oikein hartaudella.
Töissä ollessani pelkään eläkeläisiä aamusta eväitä hakiessani, koska pitäis töihinkin ehtii.. ja kaikki se aika, jonka odotan siinä kassalla niitä penninlaskijoita ja kuitista valittajia, on pois mun perheeltä.

Ja kyllä, kuulun toiseen hankalaan ryhmään, lapsiperheet. Siispä käyn kaupassa niiden kauppa-aikoina. Ei oo mitään järkee mennä tukkiin aamutyöläisten kassajonoja kaksin prismakärryin. Ja eläkeläisten vuorolla ostelen vaan pikkuostokset..
Ap tekee tosi kohteliaasti pyrkiessään oman rytmin porukkaan, ettei häirihe muita.

En oo ap, mut enpä ole saanut ruokakaupassa ikinä neuvoja eläkeläisiltä. Mitä tärkeetä ne sulle kertoilee ostosten ohella?

Tänään kävin heti 12 jälkeen kaupassa ja se oli täys eläkeläisistä. Niistä on tosi vaikeeta päästä ohi varsinkin vaunujen kanssa. Ne jää seisoskeleen hyllyjen eteen ja joutuu huutaan niille, et väistäis. Tänään joku mummeli jätti kärrynsä keskelle kapeeta käytävää, kun haki jotain oikein hartaudella.
Töissä ollessani pelkään eläkeläisiä aamusta eväitä hakiessani, koska pitäis töihinkin ehtii.. ja kaikki se aika, jonka odotan siinä kassalla niitä penninlaskijoita ja kuitista valittajia, on pois mun perheeltä.

Ja kyllä, kuulun toiseen hankalaan ryhmään, lapsiperheet. Siispä käyn kaupassa niiden kauppa-aikoina. Ei oo mitään järkee mennä tukkiin aamutyöläisten kassajonoja kaksin prismakärryin. Ja eläkeläisten vuorolla ostelen vaan pikkuostokset..
Ap tekee tosi kohteliaasti pyrkiessään oman rytmin porukkaan, ettei häirihe muita.
Sustakin tulee aikanaan vanhus. Muistapa tuo purkauksesi silloin, kun itse vastaanotat keskenkasvuisen aikuisen perheenäidin tuhahtelut, tiuskaisut ja silmien pyöritykset.

Se on mukavaa.
Kun on nuori niin on todennäköisesti vielä monia vuosia elettävänä, mutta kuitenkin kova hoppu joka paikkaan. Vanhuksilla ehkä aika aika vähissä , mutta ei ole kiirettä mihinkään.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Sustakin tulee aikanaan vanhus. Muistapa tuo purkauksesi silloin, kun itse vastaanotat keskenkasvuisen aikuisen perheenäidin tuhahtelut, tiuskaisut ja silmien pyöritykset.
En pyörittele silmiäni kanssaihmisille. 😊
Jos eläkeläiset ärsyttää, menen muina aikoina kauppaan. Ja jos nyt satun ruuhkaan, niin sitten olen siinä, enhän muuta voi. Toki toivoisin, että eläkeläiset sit ymmärtäis mun 3kk ikäistä, joka ei jaksa kaupassa pitkiä ostosreissuja, vaan parkuu ulos asti. Kylläpäs ne eläkeläiset sit osaakin pyöritellä silmiään... 😝

Noh, esim. viime kisamatkalla Mikkelissä siinä aamutuimaan istuskelin Cittarin penkillä ja fiksasin juuri ostamaani kameran tripodia siinä. Vahempi herrasmies istui viereen ja alkoi turista mukavia. Siinä vaihdeltiin näkemyksiä hyvinkin monista asioista. Maailman politiikasta ja paikallisesta Naton tukikohdista urheilutapahtumiin ja nykymaailman nuorisoon. Oli erittäin antoisa tunteroinen mitä siinä höpöteltiin.❤️

Mikäs siinä oli turistessa kun aikaa oli matsin alkuun runsaasti.