Mihin aikaan menet töihin?Miten lapset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Työllinen utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Työllinen utelias

Vieras
Eli mihin aikaan menet töihin?Mites lapsi/lapset,minkä ikäsiä?Menevätkö päiväkotiin,kouluun?
Jos päiväkotiin,vietkö itse ennen lähtöä vai mies jos sellainen talosta löytyy?Yksinhuoltajat?
jos kouluun,herätätkö ennen lähtöä?Aamukerho?Mites?
Anteeksi uteliaisuuteni,tuli vaan mieleen ku oma lapsi aloittaa koulun vasta klo 10,lähtee 9 maissa kotoota mut ku mä lähden puol seiska töihin ja joudun herättää lapseni jo klo 6..vaikka toinen sais nukkua 7.30-8 asti..

Alkuperäinen kirjoittaja Työllinen utelias:
Eli mihin aikaan menet töihin?Mites lapsi/lapset,minkä ikäsiä?Menevätkö päiväkotiin,kouluun?
Jos päiväkotiin,vietkö itse ennen lähtöä vai mies jos sellainen talosta löytyy?Yksinhuoltajat?
Anteeksi uteliaisuuteni,tuli vaan mieleen ku oma lapsi aloittaa koulun vasta klo 10,lähtee 9 maissa kotoota mut ku mä lähden puol seiska töihin ja joudun herättää lapseni jo klo 6..vaikka toinen sais nukkua 7.30-8 asti..

Seitsemäksi menen töihin :) .
Poika on 7 ja menee eskarin aamuhoitoon siksi aikaa kunnes koulu alkaa klo 9.

Jokatoinen viikko saa nukkua pidempään kun ukko on vuorotöissä ja lähettää iltavuoroviikkoinaan jäbän pyörällä kouluun :D .

Alkuperäinen kirjoittaja Työllinen utelias:

no,mulla alkaa työt 26 pvä. työvuoroista ei oo vielä hajuakaan.... vaikka mulla vuoro alkaisi nejältä aamuyöllä niin laperrt saa nukkua noin klo 6-6.15. Koululaisilla alkaa koulu klo 8 ja aamupalan tekemiseen ja syömiseen menee aikaa, aamuupalasta en tingi . kouluun lähtevät 7.30-7.40 tuo 12 v ja 7v, kun ovat samassa koulussa, mutta tuo 13v lähtee usein jo 7 jälkeen.
Isä onkotona, mutta tarvittaessa osaavat isekin tehdä.

tänään vielä vapaapäivä,huomenna iltavuoroon mennessä tyttö viedään päiväkotiin klo13,äitini hakee tytön illalla kotiin,ke meillä on taas iltavuoro,silloin tyttö joutuu jäämään yöksi hoitoon kun meillä on torstaina aamuvuoro ja perjantaina on vielä aamu,sitten taas 2vapaata =) aamuvuoroon mentäessä tyttö viedään hoitoon jo klo5

mä pidän toimistoani täällä kotona, palkkajuoksee, kuten teen minäkin... lapset on sen verta pieniä että häärää jaloissa...aargh, no onneksi saan olla oma pomoni niin ei niin häiritse niin paljoa.
ja lapset on; nuorempi: 21 ja vanhempi 30

Menen töihin tokaluokkalaisen aikataulun mukaan eli en koskaan ennen kuin olen saanut hänet koulumatkalle. Tänään meni kahdeksaksi ja itse menen työvuoroon kymmeneksi. Ysiluokkalainen osaa jo itse hoitaa menonsa, mutta aamuisin herätän ennen töihin lähtöä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Menen töihin tokaluokkalaisen aikataulun mukaan eli en koskaan ennen kuin olen saanut hänet koulumatkalle. Tänään meni kahdeksaksi ja itse menen työvuoroon kymmeneksi. Ysiluokkalainen osaa jo itse hoitaa menonsa, mutta aamuisin herätän ennen töihin lähtöä.

kaikilla tuo ei onnistu , joka paikassa ei jousteta, tai jos joustetaan se näkyy palkassa

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

kaikilla tuo ei onnistu , joka paikassa ei jousteta, tai jos joustetaan se näkyy palkassa

Näinpä. Ja usein äidit vielä soittelee varmistussoittoja jne. lapsilleen aamuisin monen monta kertaa, täytyy muistaa, ettei sekään onnistu joka työssä.

En halua olla ilkeä, mutta eikös tokaluokkalainen jo osaa itse hankkiutua koulutielle ja ysiluokkalainen ottaa vastuun itse heräämisestään? ;)

menen töihin klo7 lähden kotoa 6.25
lapset 3,5v ja 6v jäävät nukkumaan mummi tulee meille ja vie lapset tarhaan klo 8 aikaan!
pääsen töistä klo 16 ja ole kotona n.16.40 ja mummi on hakenut jo lapset tarhasta ja yleensä he tekevät iltaruokaa kun saavun kotio!
tiedän harvinainen anoppi kun tulee meille joka arkiaamu sekä iltäpäivä!
työt alotin kun kuopus täytti sen 3v ja hoitovapaa loppu! olisin ottanut itseni irti jos meille ei hoitajaa olisi saatu aamuihin! vuoden päästä kun esikoinen aloittaa koulun ollaan mietitty hoitajaa kotio jos mummi kyllästyy! kumminkin halua että kuopuskin käy tarhaa eikä ole enään kotihoidossa!

Yhteistyössä