Mihin aikaan lapsesi menevät nukkumaan...

  • Viestiketjun aloittaja Marika
  • Ensimmäinen viesti
........
kl.21,mutta naapurin muija alkaa siihen aikaan hyvin usein tappelemaan lastensa kanssa niin joutuvat valvomaan n. 22.30-23 asti. se on aika myöhänen aika pienille lapsille,joita toinen koulussa.
 
8kk on mennyt pari kuukautta 18-19 välillä yöunille, esikoinen 3v taas menee yleisimmin 19.30-20 välillä. Välillä kun tosi väsynyt niin aikaisemminkin. Emme mitenkään komenna nukkumaan vaan ilmaisee itse, että nyt aloitetaan iltatoimet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Nuorin valvoo sun kanssa puolille öin???

Tää tais olla mulle.
Joo, meillä oikeastaan koko perheellä on sellanen rytmi, että vaikka miten olis aamulla joutunu nousemaan ja päivä on tuskaa ja takkuaa, niin iltaa kohden piristytään.
Eli noi vanhemmatkin menee osapuilleen sänkyyn sillon 21, mutta lappaa vessassa ja juomassa hyvinkin 22.30 asti...Kun ei uni tuu, niin se ei tuu. aita olla periytyvä ominaisuus toi unirytmikin.
Mä saan kyllä aikastettua rytmiä, jos mun täytyy monena aamuna herätä, mutta silti noi muksut lappaa, vaikka mä olisin nukkumassa.
 
vieras
Yleensä noin 21 joskus aikaisemmin. Saunapäivänä saattaa venyä nukkumaan meno 21-22 välille kun sauna aika on 20-21. Herää aamuisin jos on vapaa päivä vaihtelevasti 8-12 välillä vaikka menis nukkuun ennen ysiä.
 

Yhteistyössä