M
meillä
Vieras
Mä laitoin just äsken. 7v ja 5v. Tuolla ne vielä höpöttää, mutta kohta tulee hiljaisuus ja alkaa äidin oma hetki 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ´´;23195871:No ei teillä kyllä paljoa lasten kanssa keretä olemaan jos 19 jo untenmailla ja työssäkäyviä ihmisiä olette.
No ei jää ei. Sen kai jokainen hoksaa itsekin?
Alkuperäinen kirjoittaja ´´;23195871:No ei teillä kyllä paljoa lasten kanssa keretä olemaan jos 19 jo untenmailla ja työssäkäyviä ihmisiä olette.
Kyllä mä koen että mulla jää ihan kivasti, kouluaikana paljon vähemmän mut esim. työharjoittelussa ollessa, aamuvuoro 7-15 niin on siinä kivasti ilta aikaa touhuilla lapsen kans. Vapaat on vapaita ja lapsi on sillon kotona mun kans![]()
mä oon luopunu harrastuksista eikä me kovinkaan usein kyläillä missään, tärkeämpää se kahdenkeskeinen aika on.
iltavuorot on sitte tympeitä, ja kaikista inhottavin se kun joutuu mennä illasta aamuvuoroon, siinä ei paljo ehdi lapsen kans olemaan.
Mä kyllä koen että se on meille aika vähän... yleensä aikaisintaan ollaan kotona 15:30, ja jos lapset menee nukkumaan seitsemältä, niin ei se montaa tuntia ole.Mutta mä en oo ehkä vaan tottunut siihen. Nykyään lapset menee usein kyllä vähän myöhemmin nukkumaan, ettei nyt ihan kolmen tunnin tuttavuudella päivisin olla. : / Mekään ei kyllä arkisin yleensä käydä missään. Ei riittäis energia.
![]()