mihin aikaan käytte leikkipuistoissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gold digger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gold digger

Jäsen
16.04.2008
175
0
16
ja jutteletteko mielellänne muiden äitien kanssa? mietityttää vain kun meidän lähellä on tosi kiva puisto joka kunnostettiin vuosi sitten eu-direktiivien mukaiseksi ja en ole kuin kerran törmännyt siellä muihin äiteihin ja lapsiin.. että mihinkä aikaan siellä sitten porukka mahtaa käydä..ja puisto on alueella missä on paljon lapsia.

Meilläkään päin ei paljon lapsia äiteineen näy... ihmetellyt olen usein asiaa. Me ollaan yleensä puitossa aamupäivällä tai sitten iltaruuan jälkeen eli klo 16 eteenpäin... aina yhtä tyhjää, paitsi nyt keväällä teinit on aina vallanneet puiston ja ovat sitten NIIIIIIN rivosuisia, ettei siellä viitsi olla kahden leikki-ikäisen kanssa.

no riippuu missä asuu.. meillä on pari mini puistoa, ollaan ydinkeskustassa niin ei niissä kukaan käy. kaikki on niin laiskoja, että märehtii kotona tai kaupoilla.. ihan yksikseen saa omatkin mukulat siellä leikkiä :(

Isoissa kaupungeissa paljon kivempi kun siellä päivittäin porukkaa esim. helsingissä ja ohjattua toimintaa, ois meilläkin! Mutta ei saa ees mukulat kavereita.

meidän pikkukylän puisto on aina täynnä klo 9-13 ja 15-19,täällä tosin ei oo muuta puuha lapsille ku puistoilu ja kerhoilu.
mä meen kyllä aika rohkeesti juttelee kaikkien äitejen kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:
Meilläkään päin ei paljon lapsia äiteineen näy... ihmetellyt olen usein asiaa. Me ollaan yleensä puitossa aamupäivällä tai sitten iltaruuan jälkeen eli klo 16 eteenpäin... aina yhtä tyhjää, paitsi nyt keväällä teinit on aina vallanneet puiston ja ovat sitten NIIIIIIN rivosuisia, ettei siellä viitsi olla kahden leikki-ikäisen kanssa.

juu teinit on tuollakin puistossa välillä olleet ja olen kyllä komentanut niitäkin kun tupakkaa sauhuttelevat ja räkivät pitkin leikkikenttää.. yleensä eivät sitten tulekkaan kun huomaavat että minä(valittajaämmä) olen puistossa lasteni kanssa. mekin käydään yleensä aamupäivällä ja iltapäivällä puistoilemassa mutta ei muita näy.. harmi sinänsä kun olisi kiva saada lapsille leikkikavereita ja itsellekkin juttuseuraa. asumme omakotitalossa ja ainoa lapsiperhe naapurissamme on työssäkäyvää sakkia ja lapset päivähoidossa joten heistäkään ei lapsille seuraa saa kuin iltaisin ja viikonloppuisin. puiston lähellä onkin sitten monen monta rivitloa joten uskoisin että siellä lapsia on paljon, mutta mahtaako siellä sitten olla oma piha missä talon lapset leikkivät..

Täällä sama juttu, entisellä kotipaikkakunnalla kävi tosi paljo porukkaa puistoissa, varsinkin aamupäivisin. nyt täällä uudella ollaan koluttu useampikin puisto ja tosi harvoin niissä on edes yhtä äitiä muksun kanssa. Me ulkoillaan n. 9-11 aikoihin ja usein iltasella vielä uudestaan.
Ja aina jos puistossa toinen aikuinen niin tosi mielelläni juttelen :D :D

Kotiäitinä ollessani käytiin milloin vaan...

Joskus meinaan kerho oli juuri 9-13, eli kerhopäivinä käytiin vasta sitten puistossa (muut nukkui tai oli välipalalla)...

Nykyään käydään viikonloppuisin aamupäivällä tai iltapäivällä. Omassa pihassakin on kyllä niin paljon touhua, että harvemmin lähdetään enää puistoon (tai tarhan pihaan)... =)

Ennen tänne muuttoa kävimme usein aamupäivisin ja juttelin muiden kanssa. Täällä ei vain ole puistoa, jossa käydä, joten käymme yleensä silloin kun käymme iltaisin, kun on jotain muuta asiaa muille kylille. Vieraissa puistoissa harvemmin juttelen muiden kanssa, mutta mielelläni höpisen jos joku tulisi jututtamaan.

Mä mieluiten meen sinne illalla, klo 18-20. Joskin meiän isommat jo niin isoja, etteivät paljo äitee leikkipuistoon kaipaa, ja pienin vielä niin pieni, et sille riittää omassa pihassa puuhastelu.

siis etkö tiedä missä kaikki alueen lapset on? no virikehoidossa päiväkodissa tietty! Ja niiden äidit makoilee kotona/kuluttaa aikaa ostoskeskuksessa joko yksin tai perheen kuopuksen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis etkö tiedä missä kaikki alueen lapset on? no virikehoidossa päiväkodissa tietty! Ja niiden äidit makoilee kotona/kuluttaa aikaa ostoskeskuksessa joko yksin tai perheen kuopuksen kanssa.

Meilläpäin klo.9.12 on juuri kerhot,muskarit,jumpat jne. Mäkin ihmettelin missä ihmeessä kaikki on,ennen kuin mulle selvitettiin minä päivänä missäkin harrastuksessa pitää olla ja siellä ne oli kaikki tosiaan tän alueen mammat ja lapset. Eli täällä harrastetaan urakalla. Mua oikeesti ihan välillä rasitti yliohjelmoitu viikko,puistossa ois ollut kivempaakin ehkä. Nyt olen jo töissä päivät ja lapsi "harrastaa" päiväkodissa.

Yhteistyössä