mihin aikaa raskaustesti?

• Viestiketjun aloittaja haluu tietää
  • Ensimmäinen viesti
haluu tietää
teettekö te aina aamulla testin, vaikka ohjeessa lukisi että koska vaan voi tehdä? :O itsellä testin teko edessä, odotanko huomisaamuun, vai teenkö jo tänään? pitääkö todellakin olla virtsaamatta 4h? (ohjeissa kun ei tälläistä mainita)

No
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja meiks:
ei kait sitä tarvitse odottaa aamuun ? jos olet raskaana niin olet, ei se tikku tiedä onko aamu vai ilta =)

mutta ku kuulemma aamulla virtsassa on eniten sitä hormoonia? :O
mut nykyään testin niin herkkiä et jos oot raskaana ni kyllä se plussa tulee. on sitä hormoonia illallakin..

anki
Alkuperäinen kirjoittaja meiks:
ei kait sitä tarvitse odottaa aamuun ? jos olet raskaana niin olet, ei se tikku tiedä onko aamu vai ilta =)

mutta ku kuulemma aamulla virtsassa on eniten sitä hormoonia? :O
totta, että jos on vielä aikaista tehdä testiä, menkat ei paljoa myöhässä niin luottaisin aamun enemmän

Enpä tiedä..
No jos et ole odottanut vielä yhtään päivää yli kuukautisten oletetusta alkamispäivästä, niin kannattaa tehdä aamulla. Itse odottelin kolme päivää yli ja silti tein varmuudeksi aamupissasta. Ja kyllä se virtsa on laimeaa päivisin kun on juonut. Aamuvirtsa on vahvaa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja lillmam:
Alkuperäinen kirjoittaja lillmam:
Mä olen tehnyt heti kun olen sen testin ostanut, siinä mihinkään aamuihin malta odottaa :) Ja ei ole rakossa varmaankaan ollut pissa yli 4tuntia
kyllä mäkin sit teen tänää, kipaisen vaan hakee sen ensin.
Tuu sitten kertoon :) Pidän peukkuja!

juu, menee tunti kaks :/ luulen että se on nega, niinku lauantainakii..tää vaan varmuudeks viel. :D

Yhteistyössä