Mihin aika oikiasti menee

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mun "vauva" sai tänään kirjastokortin. Siis justhan mä itte sain sen pahvisen vaalianpunaasen kortin!

Elokuussa kun saattelin likan kouluun ekana koulupäivänä, niin kyllä tuli pala kurkkuun. Ja justhan sitä itte alootti koulunsa samas rakennukses!

Likka on leikkinyt mun paapan tykönä niillä 60-luvun leluulla. Justhan mä leikiin niillä samoolla leluulla!

Näitä vois jatkaa, mutta siis oikiasti mihin tämä aika oikiasti menee. Kun tuntuu omasta lapsuudesta ja nuoruudesta olevan niin vähän aikaa.

Ai niin muuten. Olin tänään jonottamassa labraan ja siellä oli mun äitin eno. No tämä mies sitten sanoi vieressään istuvalle miehelle, että pitääskö meidän ruveta harrastamaan tuota. Tuli telkkarista ohjelmaa ja kyse oli lumilautaalusta ja äitin enolla ikää 81v. :D

näin jonkun iän kaiken vanhan keskustelun ja siinä kirjoitit ihan normaalisti. Hassua että murre on tullu sun kirjoitteluun nykyään.

mut siltikin.. mä rakastan kuunnella erilaisia murteita, ne on ihania :)

Älä mitään! Mun kuopus pääsi viime vuonna ripille ja nyt peruskoulun viimeisellä. Pianhan lähtee kotoakin opiskelemaan ja minä yksin. No, sitten pian jo vanhuuseläkkeelle.

niinhän se aika juoksee.. aina vaan nopeemmin. joskus kersana viikkokin oli mahdottoman pitkä aika, nykyään kuukaudet ja vuodet vaan lentää ohitte.

Jotenkin... No, joskus mä havahdun, että helkkari, pitäis tarttua kiinni eikä vaan mennä virran mukana,

töissä kun on, niin elämä on yhtä viikonlopun odottelua, ja sillä välin, viikolla, mun elämä vaan lipuu ohitte.

Perkele.

Ai niin muuten. Olin tänään jonottamassa labraan ja siellä oli mun äitin eno. No tämä mies sitten sanoi vieressään istuvalle miehelle, että pitääskö meidän ruveta harrastamaan tuota. Tuli telkkarista ohjelmaa ja kyse oli lumilautaalusta ja äitin enolla ikää 81v. :D

En mä ainakaan aio lopettaa uusien asioiden kokeilua vaan siks että oon niin ja niin vanha. Tunnen yhen kasikymppisen äijän jolla on viiskyt kertaa parempi kunto kun mulla ja varmaan olis sisua mennä vaikka sinne laskettelemaan :D mutnojoo, kohan sanoin kun tökkäs silmään.