Miheni kysy tänä aamuna että onko kaikki varmasti kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaus

Vieras
Meillä ollu yöt viimeiset puolivuotta ihan kauheita. Kaikki neljä lasta ovat olleet jotanki kauheen levottomia.Seilanneet vuorotellen sängystä toiseen yöllä. Ja tämä nuorin ollu tissi/pullovierotuksessa kuukauden.Ei ala onnistua.

Mutta viimeyönä kaikki nukku omissa sängyissä ja koko yö oli rauhallinen niin mies aamulla ihmetteli että onkohan kaikki varmasti tallessa ku oli niin levollinen yö!?
Oli itelläki ihan epätodellinen olo.

Mäkin ymmärsin otsikon vähän väärin (siis sillä tavoin kuin miten se ois saatettu esim meillä esittää :whistle: ). Nauti joka ikisestä yöstä jonka saat nukkua rauhassa, muakin lohduttaa ajatus että sit ne ei enää herätä kun muuttavat omiin koteihinsa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:
Ja vielä viidettä odotat :o
Eli ei siis kokonaisia yöunia tiedossa vielä pariin vuoteen :whistle:

Kyllä viidettä odotan.
En mä aikasemmin väsyny ollutkaan ennenku tämän viidennen sisääni sain.Että kauhistele rauhassa vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
Mäkin ymmärsin otsikon vähän väärin (siis sillä tavoin kuin miten se ois saatettu esim meillä esittää :whistle: ). Nauti joka ikisestä yöstä jonka saat nukkua rauhassa, muakin lohduttaa ajatus että sit ne ei enää herätä kun muuttavat omiin koteihinsa ;)

Eikä ne viereen enään armeijassa kinua ;)

:D

Hieno homma... ja hienosti olet jaksanut, minulla on 'vasta kolmas' sisälläni ja olen ihan uupunut vaikka nukunkin aina pitkät päiväunet ja vähintään jonkinmoiset päiväunet päälle. Toivottavasti tämä on vaan alkuraskauden ongelma tämä väsymys.

Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:
:D

Hieno homma... ja hienosti olet jaksanut, minulla on 'vasta kolmas' sisälläni ja olen ihan uupunut vaikka nukunkin aina pitkät päiväunet ja vähintään jonkinmoiset päiväunet päälle. Toivottavasti tämä on vaan alkuraskauden ongelma tämä väsymys.

Onnittelut teille. Alkuunhan sitä väsyttää eniten ja sit lopussa. Tsemppiä.
Mä olen aikaisemmin jaksanu loistavasti,mutta nyt tuntuu että ei tahdo voimat riittää kaikkeen.

Yhteistyössä