voiko jollain olla niin paha migreeni et näkökyky heittää?
mietin noita velipojan oireita ja haluaisin ajatella jotain lievempää kuin kasvain... :/
mietin noita velipojan oireita ja haluaisin ajatella jotain lievempää kuin kasvain... :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Minulla ainakin näkö ja myöskin tuntohäiriöt kuuluu migreeniin
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Mulla katoaa näkö. Ja lähtee tunto toiselta puolelta kehoa ja kasvoja.Ja myös puhe saattaa mennä puuroksi tai sanat ei tule oikeina ulos.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Minulla ainakin näkö ja myöskin tuntohäiriöt kuuluu migreeniin
ku sillä oli aivan julmettu päänsärky, oksetti, pyörrytti ja näkökyky oli tosi huono ku se eilen ensiapuun lähti
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Minulla ainakin näkö ja myöskin tuntohäiriöt kuuluu migreeniin
ku sillä oli aivan julmettu päänsärky, oksetti, pyörrytti ja näkökyky oli tosi huono ku se eilen ensiapuun lähti
Alkuperäinen kirjoittaja pullapitko:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Minulla ainakin näkö ja myöskin tuntohäiriöt kuuluu migreeniin
Kaikki nuo kuuluu ainakin mulla migreenin oireisiin, samoin hajut häiritsee/saattaa laukaista migreenin, joten saattaa hyvin olla esim. migreeniä.
Toivottavasti kaikki ok!
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Mulla katoaa näkö. Ja lähtee tunto toiselta puolelta kehoa ja kasvoja.Ja myös puhe saattaa mennä puuroksi tai sanat ei tule oikeina ulos.
eli toivoa olis että se olis "vain" migreeni
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:voiko jollain olla niin paha migreeni et näkökyky heittää?
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Mulla katoaa näkö. Ja lähtee tunto toiselta puolelta kehoa ja kasvoja.Ja myös puhe saattaa mennä puuroksi tai sanat ei tule oikeina ulos.
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:Toivotaan et ei mitään vakavaa. Miten noiden oireiden pohjalta epäillään kasvainta? Kun noi on myös migreenin oireita. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:eivät testanneet että olisko myyräkuumetta?Kaverilla oli nuo kertomasi oireet ja myyräkuumetta oli...