migreenin tuntomerkit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
illalla alko vaimeana pääkipuna ja yöllä en saanu nukuttua ku pääkipu voimistu kokoajan. kohta heräsin siihen ku tuntu ku aivot ois tulessa. en voinu olla maaten ku siitä tuli niin paha olo, tuntuu että oksennus tulee. en tiä uskallanko mennä tänään töihin ku taas semmonen vaimea pääkipu, samanlainen ku eilen. pelottaa että se sama tuska tulee nyttenkin. miten mä voin ees töistä lähtä kotia jos se siellä iskee. en kai mä tuskissani uskalla autolla ajaa... onkohan tää migreeniä?

helvetti ku mulla oli tuossa muutama vko sitte viikon ajan pääkipiänä mutta se oli vaan semmosta laimeaa. onkohan tämä jatkoa tuolle edelliselle kerralle. kävin sillon kyllä lääkärissä ja ne anto vaan tavallista särkylääkettä jotka ei kyllä auttanu yhtään. mua alkaa kyllä kohta pelottaan että mulla on joku aivovaurio....

Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Yleensä migreeni rauhoittuu makuuasennossa tai helpottuu. Mee lääkäriin.

No ei mulla ainakaan.
Mutta jos sulla ei ennen oo ollu migreeniä niin suosittelen käymään lääkärissä!

Siksi kirjoitinkin YLEENSÄ ja kehoitin menemään lääkäriin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
helvetti ku mulla oli tuossa muutama vko sitte viikon ajan pääkipiänä mutta se oli vaan semmosta laimeaa. onkohan tämä jatkoa tuolle edelliselle kerralle. kävin sillon kyllä lääkärissä ja ne anto vaan tavallista särkylääkettä jotka ei kyllä auttanu yhtään. mua alkaa kyllä kohta pelottaan että mulla on joku aivovaurio....

Migreeni voi olla todella kamalaa särkyä ja tosiaan tuntuu että aivot on tulessa. Mutta kyllä mä sanon että käy lääkärissä. Saat oikean lääkityksen jos on migreeniä.

No ei mulla ainakaan.

en haluais turhaan siellä käydä. alkaako ne ees sen kummemmin miettimään asiaa ku tuo viimeöinen oli ainut kerta tuota tuskaa...? vai käskeekö ne lähtä kotia lepäämään ja tulemaan viikon päästä uudestaan jos kipu ei lopu...? anteeksi ku kyselen tyhmiä mutta mua huolestuttaa tämä....

No ei mulla ainakaan.

en haluais turhaan siellä käydä. alkaako ne ees sen kummemmin miettimään asiaa ku tuo viimeöinen oli ainut kerta tuota tuskaa...? vai käskeekö ne lähtä kotia lepäämään ja tulemaan viikon päästä uudestaan jos kipu ei lopu...? anteeksi ku kyselen tyhmiä mutta mua huolestuttaa tämä....

Minä menin kerran lääkäriin kun mulla oli kauhea pääkipu niin kyllä tutkivat mut kunnolla ( silmänpohjat, neurologiset kokeet.) Mene nyt sinne lääkäriin, onko sulla vielä nytkin pää kipee?

No ei mulla ainakaan.

Minä menin kerran lääkäriin kun mulla oli kauhea pääkipu niin kyllä tutkivat mut kunnolla ( silmänpohjat, neurologiset kokeet.) Mene nyt sinne lääkäriin, onko sulla vielä nytkin pää kipee?

no kyllä on pää kipiä. lähes heti alko ku heräsin... eli onhan tämä taas tuon reilu pari tuntia kestäny tämmösenä vaimeampana. oottelen vaan että alkaako se kauhee kipu taas...

Yhteistyössä