"auts"
Uskaltaakohan aloittaa kun verenpaine on 117/72? Meneeköhän paineet sitten jo liian matalalle?
Ei, Emconcor-niminen lääke kyseessä.kyse kenties seloken zoc -nimisestä lääkkeestä? Nuo estolääkkeet on vähän semmoinen kokeilujuttu. Mä aloitin tuolla, mutta ei sopinut. Kuudes lääke tepsi, joka on taas epilepsia lääke.
Se on kanssa beetasalpaaja, kuten seloken zoc. Kannattaa kokeilla lääke ja jos ei ole sopiva, niin sitten lekurille uudestaan. Omasta kokemuksesta tiedän, että niitä on vaan kokeiltava, kunnes se oikea estolääke löytyy.Ei, Emconcor-niminen lääke kyseessä.
Mietin vaan että kuinka paljon lääke laskee verenpainetta, teen fyysisesti raskasta työtä ja jos oikeen matalalle paineet laskee niin ei ole varmaan oikein hyvä...Se on kanssa beetasalpaaja, kuten seloken zoc. Kannattaa kokeilla lääke ja jos ei ole sopiva, niin sitten lekurille uudestaan. Omasta kokemuksesta tiedän, että niitä on vaan kokeiltava, kunnes se oikea estolääke löytyy.
Mun isä kans syö epilepsialääkkeitä päänsäryn estoon. Ne oli ainoot jotka autto. Migreenilääkkeet oli kuin karkkia. päänsäryt nosti paineet pahimmillaan 230/130 ( ambulanssis mitattuja ).kyse kenties seloken zoc -nimisestä lääkkeestä? Nuo estolääkkeet on vähän semmoinen kokeilujuttu. Mä aloitin tuolla, mutta ei sopinut. Kuudes lääke tepsi, joka on taas epilepsia lääke.
Tietää vain sen mitä joku lääke-esittelijä on onnistunut lobbaamaan hänelle. Syitä vaivaan ei etsitä sen jälkeen enää.No kaipa se lekuri tietää mitä on määrännyt
http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/oireita.htmlYleistä on käyttää beetasalpaajia migreenin estoon. Itselleni ei auttaneet, mutta vanha epilepsialääke Topimax auttoi hyvin, eikä mitään sivuoireita.