Migreeniin väsynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pipipää"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pipipää"

Vieras
Taas migreeni. Kohtauslääkkeet armottoman kalliita ja tätä alkaa olla luvattoman paljon tätä lääkkeensyöntiä.

Kellään beetasalpaajaa migreenin estolääkkenä? Auttaako, sivuvaikutuksia?

Mun tytöllä on ollut betasalpaajat estona. Kohtaukset väheni noin 80 % muttei hävinneet kokonaan. Ongelmana oli liian matala verenpaine, kun oli jo ennestään matala.

Mikä on paljon? Kauanko kohtaus kestää? Itsellä on kanssa migreeni, mutta käytän vaan täsmälääkettä eli sinänsä en osaa antaa vastausta. Kerran määrättiin estolääkitys mutta en kuitenkaan aloittanut sitä.

Oletko kokeillut vyöhyketerapiaa? Siitä voisi olla apua.

Mulla oli verenpainelääkkeet estolääkityksenä mutta lopetin kun meni verenpaine aivan liian matalaksi.

[QUOTE="vieras";27800512]Mikä on paljon? Kauanko kohtaus kestää? Itsellä on kanssa migreeni, mutta käytän vaan täsmälääkettä eli sinänsä en osaa antaa vastausta. Kerran määrättiin estolääkitys mutta en kuitenkaan aloittanut sitä.[/QUOTE]

Kohtaus kivultaan kohtalainen (häiritsevä, mutta esim. töistä en ole ollut pois). Ongelmana pitkä kesto, 1-3vrk, joskus harvoin pidempäänkin.

Juuri tuo verenpaine; mullakin on matala verenpaine ja jos sitä lääkkeellä vielä laskee. Pitänee lekurilta kysyä.

4vee lapsi ei ymmärrä miksi äiti kulkee aina kädet ohimoilla ja käskee olemaan hiljaa :(

[QUOTE="pipipää";27800554]Kohtaus kivultaan kohtalainen (häiritsevä, mutta esim. töistä en ole ollut pois). Ongelmana pitkä kesto, 1-3vrk, joskus harvoin pidempäänkin.

Juuri tuo verenpaine; mullakin on matala verenpaine ja jos sitä lääkkeellä vielä laskee. Pitänee lekurilta kysyä.

4vee lapsi ei ymmärrä miksi äiti kulkee aina kädet ohimoilla ja käskee olemaan hiljaa :([/QUOTE]
Mulla kestää kanssa 3 vrk. Täsmälääkkeiden avulla pystyn käymään yleensä normaalisti töissä. Kurja vauva kyllä. Mulla kohtauksia oli n. 2-3 kertaa/kk kun lääkäri määräsi estolääkkeen. Tilanne parani sitten kun lopetin imetyksen ja nykyisin migreeni kerran kuussa. Ja mulla kanssa alhainen verenpaine.

[QUOTE="vieras";27800588]Mulla kestää kanssa 3 vrk. Täsmälääkkeiden avulla pystyn käymään yleensä normaalisti töissä. Kurja vauva kyllä. Mulla kohtauksia oli n. 2-3 kertaa/kk kun lääkäri määräsi estolääkkeen. Tilanne parani sitten kun lopetin imetyksen ja nykyisin migreeni kerran kuussa. Ja mulla kanssa alhainen verenpaine.[/QUOTE]
Vauvat on kivoja. Vaivat ei, eikä nää kirjoitusvirheet :D

Hei, mulla bisoprolol? meniköhän oikein, sekä triptyl neurologin neuvosta kohtausten estoon. Yksi kevät-kesä-syksy meni niin, että makasin tipassa kerran viikossa pahimmillaan. Nyt ei oo ollu kohtausta vuoteen, tai yksi, mutta ihan kotikeinoin selvisin, ja ei ollut nähnytkään niitä hirveitä kohtauksia joita ennen oli. Tsemppiä sulle, siihen meinaa seota *halit*

Uusimmat

Yhteistyössä